کد خبر : 69274
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1400 - 22:34

دوره آموزش پیشرفته پایتون در علم داده

دوره آموزش پیشرفته پایتون در علم داده

نوینوس با همکاری انجمن علمی مکاترونیک دانشگاه شهید بهشتی، دوره آموزش پیشرفته پایتون در علم داده را برگزار می‌کند.  علم داده یا Data Science شامل نظریه ها و موضوعات مربوط به چند رشته علمی متفاوت است که در آن به کمک روش های علمی، الگوریتم ها و فرایندهای مختلف تلاش می کنند تا از داده

دوره آموزش پیشرفته پایتون در علم داده

نوینوس با همکاری انجمن علمی مکاترونیک دانشگاه شهید بهشتی، دوره آموزش پیشرفته پایتون در علم داده را برگزار می‌کند.

 علم داده یا Data Science شامل نظریه ها و موضوعات مربوط به چند رشته علمی متفاوت است که در آن به کمک روش های علمی، الگوریتم ها و فرایندهای مختلف تلاش می کنند تا از داده های ذخیره شده سازمان ها و مراکز با اهداف گوناگون استفاده شود.
کاربرد زبان پایتون در علم داده شامل یادگیری ماشین، تحلیل داده ها و بصری سازی داده ها می شود. این زبان برنامه نویسی به صورت گسترده در حوزه علوم داده مورد استفاده قرار می گیرد. به شکلی که در شرکت های فناوری و تکنولوژی، زبان پایتون بیشترین تعداد درخواست کننده برای علم داده و یادگیری ماشین را دارا است.
آمارهای گزارش شده در سایت IBM نشان دهنده این است که کاربرد زبان پایتون به عنوان یکی از مهمترین ابزار علم داده در سال های اخیر بالاتر از سایر زبان های برنامه نویسی قرار گرفته است و زبان هایی چون جاوا و زبان R در رتبه های بعد از آن قرار دارند. شاید بتوان گفت دلیل این موضوع در قدرت زبان پایتون در پردازش داده ها و همچنین رشد و گسترش کتابخانه ها و ابزارهای کمکی در زبان پایتون می باشد. البته عوامل دیگری مانند سهولت در یادگیری و داشتن پشتیبان های گوناگون و قدرتمند از توسعه پایتون نیز در بدست آمدن این نتایج موثر بوده اند.
“معرفی آرایه‌ها و ماتریس‌ها”، “حل معادلات دیفرانسیل”، “کار با داده‌ها در Pandas”، “تحلیل داده با Pandas”، “ترسیم نمودار با matplotlib”، “آشنایی با یادگیری ماشین”، “آشنایی با شبکه‌های عصبی”، “آشنایی با الگوریتم ژنتیک ” و “آشنایی با پردازش تصاویر” از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی این دوره است.
این برنامه با تدریس معین سلیمی ـ مدرس برنامه نویسی متلب و پایتون در دانشگاه تهران و صنعتی شریف، از ٢٣ آبان ماه، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه‌ ساعت ۱٧ تا ١٩، به صورت مجازی بر گزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق شناسه Novinus_admin@ اقدام کنند.
دوره آموزش پیشرفته پایتون در علم داده
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح