کد خبر : 14871
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 20:47

دهقان انتصاب رئیس صدا و سیما را تبریک گفت

دهقان انتصاب رئیس صدا و سیما را تبریک گفت

مشاور رهبری در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح انتصاب پیمان جبلی به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.  متن پیام سردار حسین دهقان به شرح زیر است: «جناب آقای دکتر پیمان جبلی ریاست محترم سازمان صدا و سیما سلام علیکم انتصاب شایسته ی جناب عالی به ریاست سازمان صدا و

دهقان انتصاب رئیس صدا و سیما را تبریک گفت

مشاور رهبری در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح انتصاب پیمان جبلی به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

 متن پیام سردار حسین دهقان به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر پیمان جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیما
سلام علیکم

انتصاب شایسته ی جناب عالی به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

اعتماد مقام معظم رهبری در سپردن این مسوولیت خطیر، دانش و تجربیات مهم و ارزنده جناب عالی، در کنار سرمایه های ارزشمند انسانی سازمان صدا و سیما انشالله نوید بخش روزهای خوب و امید بخش برای رسانه ی ملی خواهد بود.
بدون شک حضور جناب عالی در این جایگاه با عنایت به این که برخاسته از بدنه کارشناسی سازمان صدا و سیما بوده و مجهز به نگاه علمی و تجربیات کاربردی هستید می تواند زمینه ساز تحولی بزرگ در رسانه ی ملی و سبب اقبال بیش از پیش مردم به این دانشگاه عمومی در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

امیدوارم ذیل توجهات الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه موفق و پیروز و سبب ساز تحولاتی ارزشمند در رسانه ملی باشید.»

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح