کد خبر : 183066
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 17:41

دستگیری قاتل در کمتر از ۴ روز

دستگیری قاتل در کمتر از ۴ روز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس از دستگیری فردی که یک نفر را به قتل رسانده بود، ظرف مدت کمتر از ۴ روز خبرداد. سرهنگ محمد نیکبخت گفت: حدود ۴ روز قبل، فردی در یکی از محله‌های شهرستان ممسنی، با شلیک گلوله کارمند یکی از دوایر دولتی را به قتل رساند و متواری شد.

دستگیری قاتل در کمتر از ۴ روز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی در استان فارس از دستگیری فردی که یک نفر را به قتل رسانده بود، ظرف مدت کمتر از ۴ روز خبرداد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: حدود ۴ روز قبل، فردی در یکی از محله‌های شهرستان ممسنی، با شلیک گلوله کارمند یکی از دوایر دولتی را به قتل رساند و متواری شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، نیکبخت افزود: بلافاصله بعد از اعلام وقوع این حادثه موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و براساس بررسی‌ها، مسیر فرار متهم مشخص شد.

او با بیان اینکه ماموران پلیس رد قاتل را در یکی از استان‌های شمال شرق کشور پیدا کردند، گفت: برای ماموران پلیس مشخص شده بود که قاتل قصد خروج از کشور را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: ماموران پلیس این شهرستان پس از اخذ نیابت قضائی به استان مورد نظر عزیمت و در یک عملیات ضربتی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نیکبخت با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات مالی و خانوادگی اقرار کرده است، گفت:  قاتل ۳۰ ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح