کد خبر : 33840
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 22:10

دستگیری شکارچی غیرمجاز سهرە در بانە

دستگیری شکارچی غیرمجاز سهرە در بانە

 یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بانه حین پایش و کنترل زیستگاه‌ها، شکارچی غیر مجاز سهره طلایی را که اقدام به صید ۴ قطعه سهره طلایی کرده بود دستگیر کردند. رحمان رحیم‌پور اظهار کرد: در پی گشت و کنترل مناطق، یک نفر متخلف را که بدون مجوز برخلاف مقررات اقدام به شکار غیر مجاز پرنده از

دستگیری شکارچی غیرمجاز سهرە در بانە

 یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بانه حین پایش و کنترل زیستگاه‌ها، شکارچی غیر مجاز سهره طلایی را که اقدام به صید ۴ قطعه سهره طلایی کرده بود دستگیر کردند.

رحمان رحیم‌پور اظهار کرد: در پی گشت و کنترل مناطق، یک نفر متخلف را که بدون مجوز برخلاف مقررات اقدام به شکار غیر مجاز پرنده از نوع سهره طلایی نموده بودند، دستگیر کردند.

رحیم پور  افزود: از این متخلف علاوه بر تعداد ۴  قطعه سهره طلایی، یک عدد  قفس تله ای شکاری و یک عدد طبق چوبی نیز کشف و توقیف شد و پرونده این متخلف جهت رسیدگی و صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی تصریح کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بانه در مناطق مستقر بوده و شبانه روزی در حال پایش مداوم منطقه هستند تا از هر گونه شکار حیات وحش جلوگیری و در صورت مشاهده متخلفان طبق قانون نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح