کد خبر : 161666
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 11:58

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در دزفول

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در دزفول

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری فردی که به صورت اینترنتی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان می‌کرد، خبر داد. به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، سرهنگ حسین عیدی اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در دزفول
سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری فردی که به صورت اینترنتی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، سرهنگ حسین عیدی اظهار کرد: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان دزفول قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از یکسری تحقیقات تخصصی، متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر کردند.

عیدی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به برداشت مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی شاکی اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: با توجه به افزایش خدمات از طریق اینترنت و به منظور پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو، از در اختیار قرار دادن مشخصات حساب بانکی و رمز دوم کارت خود به دیگران خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح