کد خبر : 92871
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 16:29

دستگاه‌های امدادی و اجرایی البرز به حالت آماده‌باش در آمدند

دستگاه‌های امدادی و اجرایی البرز به حالت آماده‌باش در آمدند

ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص ورود سامانه جدید بارشی به استان، تمام دستگاه‌های امدادی و اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند. محمدرضا فلاح نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این سامانه بارشی از عصر فردا، (۲۵ آبان) وارد استان می‌شود و  بارش‌ها به

دستگاه‌های امدادی و اجرایی البرز به حالت آماده‌باش در آمدند

ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص ورود سامانه جدید بارشی به استان، تمام دستگاه‌های امدادی و اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند.

محمدرضا فلاح نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این سامانه بارشی از عصر فردا، (۲۵ آبان) وارد استان می‌شود و  بارش‌ها به صورت برف و باران تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: بنابراین لازم است اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز ضمن آمادگی برای مواجهه با شرایط پیش رو، اطلاع رسانی لازم را در این زمینه داشته باشند.

فلاح نژاد تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه در مناطق کوهستانی و جاده گردشگری کرج – چالوس به سبب بارش برف ، لغزندگی و انسداد جاده مهمترین برنامه کاری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران است.

این مسئول گفت: بر اساس گزارش هواشناسی، کاهش محسوس دما بین پنج تا هشت درجه سانتیگراد زیر صفر، مه آلودگی و رگبار ساعتی برف و باران از مخاطرات ورود این سامانه بارشی به البرز است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح