کد خبر : 79424
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 1:55

دستکم ۹ کشته و زخمی در حمله داعش به غرب عراق

دستکم ۹ کشته و زخمی در حمله داعش به غرب عراق

یکی از مسؤلان استان الانبار عراق از کشته و زخمی شدن تعدادی ماهیگیر در حمله داعش به نزدیکی سد “حدیثه” در غرب این استان خبر داد. به گزارش ایسنا، مبروک الجغیفی، فرماندار شهرستان حدیثه در استان الانبار عراق به خبرگزاری شفق نیوز این کشور گفت: گروهی از تروریست‌های داعش از پنج محور حمله مسلحانه‌ای را

دستکم ۹ کشته و زخمی در حمله داعش به غرب عراق

یکی از مسؤلان استان الانبار عراق از کشته و زخمی شدن تعدادی ماهیگیر در حمله داعش به نزدیکی سد “حدیثه” در غرب این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مبروک الجغیفی، فرماندار شهرستان حدیثه در استان الانبار عراق به خبرگزاری شفق نیوز این کشور گفت: گروهی از تروریست‌های داعش از پنج محور حمله مسلحانه‌ای را به منطقه‌ای در نزدیکی سد حدیثه در غرب عراق آغاز کرده و ماهیگیرانی را که در کنار سد حضور داشتند، هدف قرار دادند که در نتیجه آن چهار تن از ماهیگیران کشته و پنج تن دیگر از آنها که همگی از ساکنان این شهرستان بودند، زخمی شدند.

الجغیفی در ادامه اظهار کرد: زخمی‌های این حمله که وضعیت وخیمی داشتند، به بیمارستان شهرستان حدیثه منتقل شدند.

به گفته فرماندار حدیثه، در پی این حمله تروریستی، جمعی از نیروهای مسلح عشایر استان الانبار همراه با نیروهای پلیس این استان برای شناسایی و بازداشت تروریست‌ها، در مناطق اطراف شهرستان حدیثه مستقر شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح