کد خبر : 192779
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 18:30

در تامین شکر خراسان جنوبی مشکلی نداریم

در تامین شکر خراسان جنوبی مشکلی نداریم

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی اظهار کرد: در تامین شکر مشکلی نداریم. الیاس جویبان، امروز شنبه ۱۸ بهمن به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: در تمام شهرستان‌های استان شکر به حد نیاز وجود دارد و حتی برخی از شهرستان‌ها سهمیه خود را جذب نکردند. به گزارش ایسنا، وی، سهمیه شکرمردمی خراسان

در تامین شکر خراسان جنوبی مشکلی نداریم

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی اظهار کرد: در تامین شکر مشکلی نداریم.

الیاس جویبان، امروز شنبه ۱۸ بهمن به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: در تمام شهرستان‌های استان شکر به حد نیاز وجود دارد و حتی برخی از شهرستان‌ها سهمیه خود را جذب نکردند.

به گزارش ایسنا، وی، سهمیه شکرمردمی خراسان جنوبی را برای ماه‌های بهمن و اسفند ۵۷۷ تن اعلام کرد و افزود: این سهمیه هم اکنون در حال توزیع در واحدهای صنفی، فروشگاه‌های اینترنتی و زنجیره‌ای است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: همچنین هزار و ۳۶۸ تن شکر صنفی و صنعتی به استان تعلق گرفته است که بین قنادیها، کارگاه‌ها و کارخانه‌ها توزیع می‌شود.

جویبان، قیمت شکر مردمی را حداکثر ۸ هزار و ۷۰۰ تومان و شکر صنفی صنعتی را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و از مردم خواست موارد گران فروشی را با سامانه ۱۲۴ درمیان بگذارند.

وی از توزیع قند پنج کیلویی با قیمت ۴۵ هزار تومان در روزهای آینده خبر داد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح