کد خبر : 167553
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 - 16:04

درگذشت یکی از مداحان برجسته و پیشکسوت قم

درگذشت یکی از مداحان برجسته و پیشکسوت قم

ایسنا/قم حاج علی خورشیدی از مداحان پیشکسوت و با سابقه قم شب گذشته دارفانی را وداع گفت. حاج علی خورشیدی از مادحان و پیرغلامان اباعبدالله(ع) شب گذشته پس از طی یک دوره طولانی بیماری بر اثر سکته قلبی در یکی از بیمارستان های قم به دیار باقی شتافت. این مداح قمی که از شاگردان برجسته مرحوم

درگذشت یکی از مداحان برجسته و پیشکسوت قم

ایسنا/قم حاج علی خورشیدی از مداحان پیشکسوت و با سابقه قم شب گذشته دارفانی را وداع گفت.

حاج علی خورشیدی از مادحان و پیرغلامان اباعبدالله(ع) شب گذشته پس از طی یک دوره طولانی بیماری بر اثر سکته قلبی در یکی از بیمارستان های قم به دیار باقی شتافت.

این مداح قمی که از شاگردان برجسته مرحوم مولوی بود از ۵ سال پیش به دلیل مشکلات جسمی و سکته با ضعف گسترده عضلانی مواجه بود و به سختی در مجالس از جمله مجالسی که برای تجلیل از وی نیز برگزار شد شرکت می کرد.

وی یکی از مداحانی بود که بااجرای منحصر به فرد در سبک زمینه و پیشخوانی از توانایی خارق العاده ای در تحریرهای سبک سنتی موسیقی ایرانی نیز بهره می برد و مداحی وی کاملا بر اساس معیارهای آوایی ایرانی بود.

وی به مدت ۳۰ سال در مسجد مقدس جمکران،قرائت دعای توسل را به عهده داشت. همچنین وی در سالهای جنگ حق علیه باطل نیز با حضور مستمر در جبهه های جنگ به اجرای برنامه های مذهبی می پرداخت.

پیکر پاک این مادح اهل بیت(ع) فردا چهارشنبه ساعت ۹ از مسجد امام زین العابدین(ع) در قم تشییع می شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح