کد خبر : 1709
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 21:52

درگذشت همسر شهید “ایوب شنطیایی”

درگذشت همسر شهید “ایوب شنطیایی”

  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی در گذشت بانوی ماجده و مؤمنه «خانم سیده مریم رازهش» همسر شهید گرانقدر «سید ایوب شنطیایی» را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت عادل شریعت‌پور آمده است: خانواده محترم شهید گرانقدر سید ایوب شنطیایی سلام علیکم در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)،

درگذشت همسر شهید "ایوب شنطیایی"

  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی در گذشت بانوی ماجده و مؤمنه «خانم سیده مریم رازهش» همسر شهید گرانقدر «سید ایوب شنطیایی» را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت عادل شریعت‌پور آمده است:
خانواده محترم شهید گرانقدر سید ایوب شنطیایی
سلام علیکم
در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است، مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری برای جمله همسران معزز شهداست.
همسران نیکو خصالی که با ایمان و اعتقادی راسخ در زمینه ترویج و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای معزز گام‌های مؤثری برداشته‌اند که به یقین هنر اولشان از خودگذشتگی، صبوری و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره مردانی از تبار قافله امام حسین (علیه السلام) است.
در گذشت بانوی ماجده و مؤمنه «خانم سیده مریم رازهش» همسر شهید گرانقدر «سید ایوب شنطیایی» را به فرزند عزیزش و سایر بستگان، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای آن بانوی مکرمه و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت دارم.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح