کد خبر : 85341
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 21:37

درآمد قابل توجه کسب و کارهای اینترنتی

درآمد قابل توجه کسب و کارهای اینترنتی

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کسب و کارهای اینترنتی را بهترین ظرفیت برای ایجاد شغل در شرایط حاضر عنوان کرد و اعمال نظارت و فراهم کردن زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی را خواستار شد. هادی ابویی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: درحال حاضر مشاغل اینترنتی یکی

درآمد قابل توجه کسب و کارهای اینترنتی

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کسب و کارهای اینترنتی را بهترین ظرفیت برای ایجاد شغل در شرایط حاضر عنوان کرد و اعمال نظارت و فراهم کردن زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی را خواستار شد.

هادی ابویی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: درحال حاضر مشاغل اینترنتی یکی از بهترین ظرفیتها برای توسعه اشتغال است و دولت سیزدهم باید برای تحقق برنامه اشتغال خود به کسب و کارهایی که در بستر اینترنت و فضای مجازی قابلیت راه اندازی دارند، توجه کند.

وی با تاکید بر فراهم کردن زیرساختها برای کسب و کارهای اینترنتی، گفت: باید شرایط کار و قوانین مورد نیاز برای صاحبان مشاغل اینترنتی فراهم شود و دولت نیز بر فعالیت این گونه کسب و کارها نظارت داشته باشد.

دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با تاکید بر حفظ امنیت شغلی نیروهای کار اظهار کرد: در حال حاضر کارگری که در یک مجموعه مشغول کار می شود نسبت به آینده شغلی و حقوق دریافتی خود نگران است چون کارفرما با او قرارداد سه ماهه یا شش ماهه می بندد و نمی داند با پایان قرارداد چه سرنوشتی پیدا می کند اما در مشاغل اینترنتی فرد برای خودش کار می کند و درآمد قابل توجهی از این کار به دست می آورد لذا ضمن تامین هزینه‌های معیشتی خود و خانواده اش، برای پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی اقدام می کند.

ابویی با بیان اینکه برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی نیازمند الزامات قانونی و اعمال نظارت بر روند فعالیتهای اینترنتی هستیم، گفت: بسیاری از مشاغل خانگی در دوران کرونا بر بستر فضای مجازی توانستند به سود و درآمد سرشار دست یابند و از این طریق به اقتصاد خانواده کمک کردند.
ابوی در پایان با تاکید بر تسهیل شرایط کار در کشور ابراز امیدواری کرد: در دولت سیزدهم ضمن تسهیل شرایط ایجاد شغل، موانع و محدودیتهای پیش روی کارآفرینان برداشته شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح