کد خبر : 9056
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 22:27

درآمدهای پایدار شهری موجب توسعه شهرها می‌شود

درآمدهای پایدار شهری موجب توسعه شهرها می‌شود

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از راه‌های تحقق تحول در توسعه و رشد یک شهر، دستیابی به درآمدهای پایدار شهری است. حجت الله غلامی، امروز (یکشنبه- ۲۸ شهریور) در آیین تودیع و معارفه شهردار شاهین‌شهر که در سالن شیخ بهایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس

درآمدهای پایدار شهری موجب توسعه شهرها می‌شود

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از راه‌های تحقق تحول در توسعه و رشد یک شهر، دستیابی به درآمدهای پایدار شهری است.

حجت الله غلامی، امروز (یکشنبه- ۲۸ شهریور) در آیین تودیع و معارفه شهردار شاهین‌شهر که در سالن شیخ بهایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهرای امنیت، سلامت و هسته‌ای کشور با اشاره به آغاز فعالیت دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا و تعیین شهرداران نیمی از شهرهای استان اصفهان، اظهار کرد: شاهین‌شهر اولین شهر کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی است که به منظور جای‌گیری جمعیت سرریز اصفهان شکل گرفته و موفق نیز بوده‌است.
وی افزود: این شهر با سایر شهرها از نظر قومیتی و جمعیتی متفاوت بوده و همواره از آن به عنوان شهری زنده و پویا یاد می‌شود که در مقایسه با سایر شهرهای جدید التاسیس نظیر فولادشهر، بهارستان و شهرمجلسی خوش درخشیده و برای اعتلای بیشتر نیازمند فعالیت‌های ویژه‌ای در حوزه مدیریتی و اجرایی است.
به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با ابراز امیدواری از بهره‌مندی شاهین‌شهر در ثبات مدیریتی در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، افزود: مدیریت یکپارچه، همگام و هم‌هدف شهرداری و شوراهای اسلامی در راستای تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری و دستیابی به سرانه‌های درآمد شهری متناسب با جمعیت را رقم می‌زند که متاسفانه شاهین‌شهر در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر با تعدد در انتخاب شهرداران متفاوت خاطره‌ای خوش از ثبات مدیریت که لازمه تسریع در فعالیت‌ها است را در کارنامه ندارد.
غلامی با بیان اینکه شهرداری‌ها پیشران‌های عمرانی و فرهنگی در سطح شهرها هستند، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تحقق تحول در توسعه و رشد یک شهر دستیابی به درآمدهای پایدار شهری است و امکان مشارکت بخش خصوصی در فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی در چارچوب‌های مشخص و تعریف‌شده، شهرداری‌ها را در نیل به این هدف یاری می‌رساند، همچنین شهرداری ها با افزایش دوبرابری ارزش افزوده امسال نسبت به سال قبل امکان پیش‌برد هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی را در اختیار دارند.
در این آئین از زحمات احمدرضاپری‌تبار- شهردار پیشین شاهین‌شهر قدردانی و “مسعود عارفیان” با صد در صد آرا و ۷ رای موافق به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد. مسعود عارفیان، مدیر عاملی شرکت پسماند شهرداری‌های شاهین‌شهر و میمه، برخوار و خمینی‌شهر را در کارنامه کاری خود دارد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح