کد خبر : 206531
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 21:09

دانلود زیرنویس فیلم Expensive Candy 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Expensive Candy 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Expensive Candy 2022 زیرنویس فیلم آب نبات گران قیمت یک فیلم درام عاشقانه فیلیپینی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی جیسون پل لاکسامانا و محصول فیلم Viva با بازی جولیا بارتو و کارلو آکوینو است. این اولین اقدام بارتو در این ژانر است که توسط MTRCB رتبه R-13 را دریافت کرد. برای دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس فیلم Expensive Candy 2022 زیرنویس فیلم آب نبات گران قیمت یک فیلم درام عاشقانه فیلیپینی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی جیسون پل لاکسامانا و محصول فیلم Viva با بازی جولیا بارتو و کارلو آکوینو است. این اولین اقدام بارتو در این ژانر است که توسط MTRCB رتبه R-13 را دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Expensive Candy 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Expensive Candy 2022 داستان درباره یافتن عشق در بعیدترین مکان ها و به خطر انداختن همه چیز برای دنبال کردن آن است. معلم دبیرستان رناتو “توتو” کامایا (با بازی کارلو آکینو) و هوکر کندی (با بازی جولیا بارتو) یک شب را با هم می گذرانند و در نگاه اول عاشق هم می شوند.

دانلود زیرنویس فیلم آب نبات گران قیمت ۲۰۲۲ توتو مصمم است عشق او را به دست آورد و تا جایی که می تواند با او وقت بگذراند، حتی اگر این کار به معنای تلاش یا خرید زمان برای او باشد. توتو مردی متواضع است که زندگی ساده ای دارد. تنها آرزوی او این است که با کندی باشد و برای تحقق آن دست از هیچ کاری نمی کشد. با این حال، کندی ایده های دیگری دارد و نمی خواهد در یک رابطه متعهدانه با توتو باشد.

زیرنویس فیلم Expensive Candy 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Expensive Candy 2022 جیسون پل لاکسامانا کارگردان این فیلم گفت که خط داستانی برای Candy گران قیمت از سال ۲۰۱۵ وجود داشته است اما (تا سال ۲۰۲۲) به دلیل رد شدن توسط شرکت ها و تهیه کنندگان متوقف شد. وقتی بارتو به Viva Films منتقل شد، به لاکسامانا گفته شد که او در جستجوی پروژه‌ای است که او را ملزم به ارتقای سطح یک بازیگر کند. او سپس خط داستانی را که چند سال پیش ساخته بود به یاد آورد و آن را به بارتو ارائه کرد. در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱، Laxamana در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که این فیلم در دست ساخت است و قرار است سال بعد اکران شود.

زیرنویس فیلم آب نبات گران قیمت ۲۰۲۲ گران قیمت در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲ در سینماها نمایش داده شد. کنفرانس مطبوعاتی فیلم در ۳۱ اوت ۲۰۲۲ گذشته در حالی که اولین نمایش فرش قرمز در سینمای بلوک SM North Edsa در ۵ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد.

زیرنویس Expensive Candy 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس آب نبات گران قیمت ۲۰۲۲ طبق گفته Viva Films، Candy گران قیمت بلافاصله پس از اکران خود در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲ به فیلم شماره ۱ فیلیپین تبدیل شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح