کد خبر : 206604
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 18:38

دانلود زیرنویس فیلم A Frozen Flower 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Frozen Flower 2008 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم A Frozen Flower 2008 زیرنویس فیلم کره ای یک گل یخ زده یک فیلم تاریخی اروتیک کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. کارگردانی آن را یو ها بر عهده دارد و جو این سونگ، جو جین مو و سونگ جی هیو در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم

دانلود زیرنویس فیلم A Frozen Flower 2008 زیرنویس فیلم کره ای یک گل یخ زده یک فیلم تاریخی اروتیک کره جنوبی است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. کارگردانی آن را یو ها بر عهده دارد و جو این سونگ، جو جین مو و سونگ جی هیو در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم تاریخی در زمان سلسله گوریو می گذرد و بر اساس سلطنت گونگمین گوریو (۱۳۳۰-۱۳۷۴) است، اما به شدت با واقعیت های تاریخی مطابقت ندارد. داستان جنجالی در مورد نقض پروتکل خانواده سلطنتی توسط شخصیت ها و تعقیب عشق آنهاست.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم A Frozen Flower 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم A Frozen Flower 2008 پادشاه (جو جین مو) گوریو با شاهزاده خانم سلسله یوان (سونگ جی هیو) ازدواج کرده است، اما آنها هیچ فرزندی ندارند. هم از سوی امپراتور یوان و هم از سوی مشاوران خود بر پادشاه فشارهای مداومی برای ایجاد یک ولیعهد و تضمین تداوم سلسله سلطنتی وجود دارد. گارد کاخ پادشاه متشکل از سی و شش سرباز جوان است که توسط فرمانده نظامی هونگ ریم (جو این سونگ) که معشوقه پادشاه نیز هست رهبری می شود. پادشاه در نهایت تصمیم می گیرد که هنگ ریم را با یک کمیسیون عجیب متهم کند: به ملکه نفوذ کند تا او را باردار کند. هونگ ریم و ملکه از پذیرفتن دستور سلطنتی ناراحت هستند، اما در نهایت به آن عمل می کنند. با این حال، رابطه آنها در تولید مثل متوقف نمی شود، اما به زودی یک عاشقانه شدید بین آنها شکوفا می شود و در این رابطه صمیمی قوی جایی برای پادشاه وجود ندارد.

این دو عاشق پرشور از “ماموریت رسمی” خود فراتر می روند و نیمه شب در کتابخانه مخفیانه به ملاقات یکدیگر ادامه می دهند. پادشاه شروع به مشکوک شدن به خیانت هونگ ریم می کند و به زودی از طریق فرمانده کوچک خود شواهدی به دست می آورد. برای تنبیه آنها و همچنین اندازه گیری عمق علاقه هونگ ریم به ملکه، پادشاه آن دو را با هم به اتاق خود می خواند. پادشاه به آنها می گوید که تصمیم گرفته است که ملکه به تلاش برای به دنیا آوردن وارث ادامه دهد، اما فقط با یک زیردست دیگر. با وجود درخواست‌های ملکه و هنگ ریم، پادشاه در تصمیم خود ثابت قدم است.

ملکه در ناامیدی سعی می کند با بریدن مچ دست خود را بکشد، اما موفق نمی شود. در آخرین تلاش برای تغییر نظر پادشاه، هونگ ریم از ملکه می خواهد که از او دوری کند و نزد پادشاه می رود تا در ازای بخشش جان خود را تقدیم کند. پادشاه او را عفو می کند و ادعای هنگ ریم را مبنی بر اینکه دخالت او با ملکه صرفاً هوس بوده است باور می کند. او تصمیم می گیرد همه چیز را نادیده بگیرد و در عوض به هانگ ریم دستور می دهد که برای مدتی دور شود تا ذهنش را پاک کند و احساساتش را تسکین دهد.

دانلود زیرنویس فیلم کره ای یک گل یخ زده ۲۰۰۸ شب قبل از عزیمت هونگ ریم، خدمتکار شخصی ملکه مخفیانه به او اطلاع می دهد که ملکه می خواهد برای آخرین بار او را ملاقات کند. او همچنین خبر می دهد که ملکه بالاخره بچه دار شده است. هونگ ریم یواشکی از بالین پادشاه بیرون می رود تا در کتابخانه با ملکه ملاقات کند. آنها در نهایت به داشتن رابطه پرشور در کتابخانه می پردازند، اما پادشاه متوجه می شود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و آنها را به طور آشکار دستگیر می کند. هنگامی که دو عاشق با التماس از پادشاه برای کشتن آنها تلاش می کنند تا یکدیگر را نجات دهند و نه دیگری، پادشاه متوجه می شود که عشق عاشقانه آنها به یکدیگر چقدر قوی است. او در یک خشم حسادت آمیز، هونگ ریم را اخته کرده و روانه زندان می کند.

زیرنویس فیلم A Frozen Flower 2008 - بلو سابتایتل

زیرنویس A Frozen Flower 2008 ملکه اکنون متوجه می شود که پادشاه هر کسی را که راز آنها را می داند حذف خواهد کرد، بنابراین خدمتکار خود را می فرستد تا به زیردستان وفادار هونگ ریم هشدار دهد و آنها موفق می شوند هونگ ریم را از زندان آزاد کنند و با او از شهر فرار کنند.

پادشاه پس از اطلاع از فرار، از ملکه می خواهد که محل اختفای هونگ ریم را بداند، اما او از پاسخ دادن امتناع می کند. در پاسخ، کنیز او را می کشد. سپس به پادشاه اطلاع داده می‌شود که ملکه باردار است و همانطور که ملکه پیش‌بینی کرده بود، دستور می‌دهد هر کسی که می‌داند او پدر کودک نیست، اعدام شود. فقط فرمانده کوچکتر او که از هنگ ریم زمام امور را به دست گرفت در امان است.

مدتی بعد، و پس از بهبودی از زخم خود، هونگ ریم متوجه می شود که ملکه همچنان در قصر است و فراری نیست، همانطور که زیردستانش دستور داده بودند به او بگویند. او با عصبانیت، علیرغم اعتراض آنها، سوار بر اسب راهی شهر می شود، اما سپس در سفر خود متوقف می شود و متوجه می شود که چقدر بیهوده خواهد بود. با این حال، در بازگشت به پناهگاه، متوجه می شود که افرادش ردیابی و دستگیر شده اند.

در کاخ، پادشاه زیردستان را شکنجه می کند تا محل اختفای هونگ ریم را کشف کند، اما آنها سکوت می کنند، بنابراین پادشاه آنها را اعدام می کند و سر آنها را به همراه سر خدمتکار ملکه روی ستون هایی روی دروازه های قصر می گذارد. سر او گردنبند ملکه را دارد تا هونگ ریم را فریب دهد تا باور کند ملکه مرده است و او را وادار به بازگشت به انتقام دقیق کند. وقتی هونگ ریم به شهر باز می گردد، در واقع از این منظره خشمگین می شود و تصمیم می گیرد پادشاه را بکشد. او در حالی که خود را به عنوان یک سرباز در می آورد، در جشن سربازی که از جنگ برگشته بود، وارد محوطه کاخ می شود و مخفی می شود و منتظر فرصتی برای رسیدن به پادشاه و کشتن اوست.

زیرنویس فیلم کره ای یک گل یخ زده ۲۰۰۸ در همین حال، هنگامی که پادشاه به محله شخصی خود باز می گردد، با ملکه روبرو می شود، اما او را رد می کند و به فرمانده کوچک خود دستور می دهد تا او را به اتاقش برگرداند. از آنجایی که فرمانده می‌خواهد اتاق ملکه را ترک کند، به او هشدار می‌دهد که پادشاه مطمئناً به محض به دنیا آمدن نوزاد، او را خواهد کشت. او سپس می گوید که اگر فرمانده پادشاه را ترور کند و پدرش تاج و تخت را به دست گیرد، او تضمین می کند که جان او نجات خواهد یافت. سپس فرمانده کوچکتر جلسه ای از مورد اعتمادترین زیردستان خود فرا می خواند و حقیقت را در مورد پادشاه، ملکه و هونگ ریم فاش می کند. با این حال، قبل از اینکه آنها بتوانند نقشه ملکه را اجرا کنند، هونگ ریم وارد عمل می شود.

او بدون توجه به نگهبانان کاخ، که از او می‌خواهند قبل از دستگیری و کشته شدن او را ترک کند، به سمت محله‌ی پادشاه می‌جنگد و همه مخالفانش را از بین می‌برد. هونگ ریم با رسیدن به اتاق پادشاه با پادشاه روبرو می شود و از او می خواهد که با او مبارزه کند. دوئل شدیدی رخ می دهد که در طی آن هونگ ریم نقاشی مورد علاقه پادشاه را که او و هونگ ریم را در حال شکار با هم به تصویر می کشد، می گذرد. همانطور که دوئل ناامیدانه ادامه دارد، فرمانده کوچک و افرادش می رسند (نیت آنها کاملاً مشخص نیست)، اما پادشاه به آنها دستور می دهد که مداخله نکنند و فرمانده کوچک آنها را عقب نگه می دارد و منتظر نتیجه نبرد است. در اوج دوئل، پادشاه موفق می شود شمشیر هونگ ریم را بشکند و به شانه او ضربه بزند. در حالی که هونگ ریم با شمشیر خود سنجاق می شود، پادشاه آخرین سوال را از او می پرسد: آیا هونگ ریم تا به حال به او عشق داشته است یا نه. هونگ ریم پاسخ می دهد، “نه”. با شنیدن این، پادشاه شوکه می شود و به هانگ ریم زمان می دهد تا خود را روی تیغه به جلو پرتاب کند و با نیمه باقی مانده شمشیر خود پادشاه را بکشد.

زیرنویس فیلم A Frozen Flower 2008 - بلو سابتایتل

هنگامی که پادشاه می میرد، هونگ ریم تلوتلو می خورد و شمشیر پادشاه را از روی شانه اش بیرون می آورد و به سمت نگهبانان حمله می کند، اما او توسط فرمانده جوان به طرز مرگباری مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. لحظاتی بعد ملکه در حالی که نگهبانان در پاشنه پای او هستند و سعی می کنند او را نگه دارند به صحنه می رسد. وحشت زده، او با گریه هونگ ریم را صدا می کند. وقتی نگهبانان او را می برند، هونگ ریم متوجه می شود که پادشاه بعد از همه او را نکشته است. سرش را از او برمی‌گرداند و رو به روی شاه می‌میرد، در حالی که چشمانش مملو از درک آزمایشش است. سپس فرمانده کوچکتر اعلام می کند که پادشاه توسط یک قاتل کشته شده است، و او به افراد خود دستور می دهد که به سرعت اجساد را خارج کنند و به هیچ کس از آنچه روی داده است نگویند.

صحنه های پایانی فیلم فلاش بک را نشان می دهد به زمانی که پادشاه به هانگ ریم جوان منظره شهر را نشان داد و از او پرسید که آیا هونگ ریم می خواهد با او زندگی کند، که هونگ ریم جوان پاسخ داد “بله”. این فیلم با مونتاژی از شاه و هونگ ریم در حال شکار با هم به پایان می رسد و اشاره به رویایی است که پادشاه زمانی دیده است، همانطور که در نقاشی پادشاه به تصویر کشیده شده است.

زیرنویس A Frozen Flower 2008 - بلو سابتایتل

بر اساس سوابق تاریخی، پس از مرگ ملکه مغول‌الاصل خود، نوگوک، پادشاه گونگمین تیمی از محافظان مرد خوش‌تیپ و اصیل را برای خدمت در کاخ در سال ۱۳۷۲ استخدام کرد. زمانی که یکی از محافظان گونگمین همسر دوم پادشاه گونگمین را باردار کرد، گونگمین برای فرونشاندن این رسوایی تلاش کرد او را بکشد، اما در عوض توسط دوستان محافظ کشته شد. اما برخی از مورخان با این روایت مخالف هستند و اصرار دارند که گونگمین در تلاش برای توجیه تأسیس سلسله چوسون مورد تهمت قرار گرفته است و این جوانان فقط محافظان بودند. حقوق فیلم قبل از تکمیل به ژاپن، آلمان، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ و همچنین هفت کشور دیگر در بازار فیلم اروپا فروخته شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح