کد خبر : 126146
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 2:54

دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان، از دانشگاه‌های برتر کشور در حوزه آموزش

دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان، از دانشگاه‌های برتر کشور در حوزه آموزش

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ کلاس درس آنلاین در سال گذشته توسط این دانشگاه برگزار شد، گفت: از نظر کیفیت آموزشی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور یکی از سه دانشگاه‌های برتر در حوزه آموزش معرفی شد. سید بهزاد علوی

دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان، از دانشگاه‌های برتر کشور در حوزه آموزش

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه هزار و ۸۰۰ کلاس درس آنلاین در سال گذشته توسط این دانشگاه برگزار شد، گفت: از نظر کیفیت آموزشی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور یکی از سه دانشگاه‌های برتر در حوزه آموزش معرفی شد.

سید بهزاد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد آموزشی این دانشگاه در ترم‌های گذشته، اظهار کرد: در ترم گذشته از سامانه‌های آموزشی برخط و آفلاین برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و امتحانات استفاده کردیم. کلاس‌های آفلاین و آنلاین در ۱۶ جلسه تشکیل شدند. همچنین هزار و ۸۰۰ کلاس درس آنلاین در سال گذشته توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان برگزار شد که از نظر کیفیت آموزشی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور یکی از سه دانشگاه‌های برتر در حوزه آموزش کشور معرفی شد.

وی با بیان اینکه ارزیابی از کلاس‌ها به دقت انجام شده و اساتیدی که توانایی بیشتری برای برگزاری کلاس‌های مجازی داشتند، بیشتر به کار گرفته شدند، گفت: به منظور آماده‌سازی اساتید و مدرسان، پنج دوره توانمندسازی اساتید به منظور تولید محتوا به صورت مجازی برگزار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان ادامه داد: برای بررسی و ارزیابی کیفیت کلاس‌ها به صورت مداوم نظرات و بازخوردهای دانشجویان و اساتید را دریافت و بررسی می‌کردیم و به این منظور میز خدمت دانشگاه را راه‌اندازی کردیم تا مراجعه حضوری دانشجو به دانشگاه به حداقل برسد.

علوی با اشاره به یکی از اقدامات معاونت دانشجویی، بیان کرد: در این ترم وام دانشجویی مانند سال‌های گذشته به دانشجو تعلق گرفت، همه مراحل ثبت‌نام وام به صورت مجازی طی شد تا نیازی به حضور دانشجو نباشد.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا باعث ایجاد ظرفیت جدید در دانشگاه‌ها شد، تاکید کرد: این ظرفیت‌ها به گونه‌ای است که پس از کنترل بیماری و بازگشایی دانشگاه می‌توان از ظرفیت آموزش مجازی استفاده کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان با اعلام آمادگی این دانشگاه برای ارائه کلاس‌های حضوری تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر درس‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای عملی هستند، به محض عادی ‌شدن شرایط و دریافت مجوز از ستاد مدیریت کرونا، درس‌های عملی و کارگاهی را به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد. هر چند که اکنون نیز مباحث درسی و عملی با استفاده از شبیه‌سازی در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح