کد خبر : 72150
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 12:07

دادستان جدید گرگان به ترک فعل‌های موضوع خلیج گرگان ورود کند

دادستان جدید گرگان به ترک فعل‌های موضوع خلیج گرگان ورود کند

ایسنا/گلستان رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان دادستان باید در زمینه صیانت از جنگل‌ها، منابع طبیعی، انفال، دریا و سواحل و همچنین موضوع خلیج گرگان و بحث ترک فعل‌هایی که در این بخش مطرح است به‌طورجدی ورود کند. حیدر آسیابی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه دادستان

دادستان جدید گرگان به ترک فعل‌های موضوع خلیج گرگان ورود کند

ایسنا/گلستان رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان دادستان باید در زمینه صیانت از جنگل‌ها، منابع طبیعی، انفال، دریا و سواحل و همچنین موضوع خلیج گرگان و بحث ترک فعل‌هایی که در این بخش مطرح است به‌طورجدی ورود کند.

حیدر آسیابی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان گلستان، اظهار کرد: نظارت دقیق بر ضابطین و صیانت از حقوق شهروندی، حمایت از واحدهای تولیدی، رفع موانع تولید، ارتقاء امنیت فرهنگی و اجتماعی استان از جمله انتظارات از دادستان جدید است.

وی بیان کرد: دادستان پیشران دستگاه عدلیه است و اصل و تکالیفی که آنها دارند تعطیل بردار نیست.

رئیس‌کل دادگستری گلستان افزود: در قوانین متفرقه تکالیف عمده و عدیده‌ای برای داستان‌ها تعیین شده و داستان یک جایگاه فرا قوه‌ای دارد و محدود به سیطره جرم و مجرم نیست.

آسیابی گفت: در قانون اساسی حفاظت از حقوق عمومی وظیفه دادسرا و دادستان است که باید این حقوق عمومی را از دستگاه‌های متولی و مسئول بخواهد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح