کد خبر : 928
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مرداد 1400 - 22:06

خودرو برقی ویژه سالمندان و کم‌توانان بوشهری

خودرو برقی ویژه سالمندان و کم‌توانان بوشهری

  خودرو برقی ویژه تردد سالمندان و افراد کم توان ویژه تردد در خیابان لیان غربی در بوشهر آغاز به کار کرد. معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد: خودرو برقی ویژه تردد افراد کم توان با اعتبار سه میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از شرکت تفتان خودرو خریداری

خودرو برقی ویژه سالمندان و کم‌توانان بوشهری

  خودرو برقی ویژه تردد سالمندان و افراد کم توان ویژه تردد در خیابان لیان غربی در بوشهر آغاز به کار کرد.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر اظهار کرد: خودرو برقی ویژه تردد افراد کم توان با اعتبار سه میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از شرکت تفتان خودرو خریداری شده که با احتساب راننده ظرفیت جابجایی ۹ نفر را دارا است.
آرمین پژمان‌الهی افزود: با هر بار شارژ با سرعت ۲۰ کیلومتر برساعت مسافتی در حدود ۲۵۰ کیلومتر را طی می‌‏کند که براساس پیک تردد ساعت فعالیت آن تعیین می‌شود.
وی تصریح کرد: شهرداری بندر بوشهر برنامه دارد تا با توجه به نگاه ویژه در خصوص حمل و نقل اقدام‌های این چنینی را در راستای تسهیل سازی برای تردد افراد سالمند و کم توان را توسعه دهد.
به گزارش ایسنا و به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، پژمان‌الهی عنوان کرد:  از محل اعتبارات تبصره ۱۳ نیز بازسازی ۲۰ دستگاه اتوبوس در حال انجام است که در آینده نزدیک به ناوگان اتوبوسرانی بندر بوشهر افزوده خواهد شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح