کد خبر : 127092
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 20:16

خسارتِ ۳۵۰ میلیارد ریالی سیل به کشاورزی اصفهان

خسارتِ ۳۵۰ میلیارد ریالی سیل به کشاورزی اصفهان

ایسنا/اصفهان قائم مقام و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: برآورد خسارت وارده ناشی از سیل‌های اخیر به بخش کشاورزی استان ۳۵۰ میلیارد ریال است. به گزارش ایسنا منطقه اصفهان و به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، مهرداد مرادمند در خصوص خسارت وارده به بخش کشاورزی استان بر

خسارتِ ۳۵۰ میلیارد ریالی سیل به کشاورزی اصفهان

ایسنا/اصفهان قائم مقام و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: برآورد خسارت وارده ناشی از سیل‌های اخیر به بخش کشاورزی استان ۳۵۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان و به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، مهرداد مرادمند در خصوص خسارت وارده به بخش کشاورزی استان بر اثر جاری شدن سیل‌های اخیر، اظهار کرد: بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل در تعدادی از شهرستان‌های استان و برآورد کارشناسی انجام شده به تاسیسات آبرسانی، قنات، کانال های آبرسانی و جاده های بین مزارع، مزارع شیلات و تلفات دام‌های سبک، بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

مرادمند افزود: در بخش تاسیسات آبرسانی، کانال ها و قنات، خسارت حدود ۲۵۰ میلیارد ریال و در مزارع شیلات و پرورش ماهیان، دامداری‌های سنتی و دام‌های سبک حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که این خسارت ها بیشتر در شهرستان های سمیرم، نایین، خور و بیابانک، اردستان، تیران و کرون، بوئین و میاندشت، شهرضا، دهاقان، اصفهان و مبارکه بوده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح