کد خبر : 95206
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1400 - 23:36

خرید تضمینی ۷۱ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی

خرید تضمینی ۷۱ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی

ایسنا/لرستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی تاکنون ۲۶۱ میلیارد تومان بهای گندم به کشاورزان استان پرداخت شده است. حجت بیرانوند امروز ۲۸ تیرماه، اظهار کرد: از ابتدای برداشت تاکنون ۷۱ هزار و ۴۱۹ تن گندم از کشاورزان ۱۱ شهرستان استان به‌صورت تضمینی خریداری شده و بیش از ۲۶۱ میلیارد

خرید تضمینی ۷۱ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی

ایسنا/لرستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی تاکنون ۲۶۱ میلیارد تومان بهای گندم به کشاورزان استان پرداخت شده است.

حجت بیرانوند امروز ۲۸ تیرماه، اظهار کرد: از ابتدای برداشت تاکنون ۷۱ هزار و ۴۱۹ تن گندم از کشاورزان ۱۱ شهرستان استان به‌صورت تضمینی خریداری شده و بیش از ۲۶۱ میلیارد تومان بهای گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیشترین میزان خرید این محصول با ۱۶ هزار و ۹۳۹ تن مربوط به شهرستان کوهدشت بوده و پس از آن شهرستان‌های ازنا و دورود به ترتیب با ۹ هزار و ۸۹۷ تن و ۹ هزار و ۷۳۵ تن بیشترین آمار را داشتند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان خاطرنشان کرد: بهای پرداختی گندم و کلزا که تا ۲۰ تیرماه به مرکز خرید تضمینی تحویل شده به‌حساب کشاورزان واریز شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح