کد خبر : 78835
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 22:41

خرید تضمینی گندم زنجان از مرز ۱۵۰۰ تن گذشت

خرید تضمینی گندم زنجان از مرز ۱۵۰۰ تن گذشت

ایسنا/زنجان سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: اولین مرحله از مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شد و خرید تضمینی گندم استان نیز از مرز ۱۵۰۰ تن گذر کرد. ولی‌الله زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، از واریز اولین مرحله از مطالبات گندم‌کاران استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: همه مراکز فعال خرید تضمینی

خرید تضمینی گندم زنجان از مرز ۱۵۰۰ تن گذشت

ایسنا/زنجان سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: اولین مرحله از مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شد و خرید تضمینی گندم استان نیز از مرز ۱۵۰۰ تن گذر کرد.

ولی‌الله زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، از واریز اولین مرحله از مطالبات گندم‌کاران استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: همه مراکز فعال خرید تضمینی در استان زنجان با جدیت کامل در حال خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زنجانی هستند.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در استان زنجان از مرز ۱۵۰۰ تن گذشت، افزود: ۳۷ مرکز برای خرید تضمینی گندم در استان در نظر گرفته شده که قسمت اعظم آن‌ها فعال بوده و در حال خدمت‌رسانی به همشهریان است.

این مسئول با اشاره به اینکه‌ برای جذب حداکثری گندم و دانه‌های روغنی تمهیدات لازم از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران و کمیته خرید گندم استان زنجان اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: کشاورزان زنجانی می‌توانند سئوالات خود را از طریق شماره تماس ۰۲۴۳۳۴۵۴۵۰۳ از کارشناسان اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان جویا شوند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح