کد خبر : 87132
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1400 - 23:29

خرابی کولر قطارهای مترو را به «۳۰۰۰۴۲۷۷» پیامک کنید

خرابی کولر قطارهای مترو را به «۳۰۰۰۴۲۷۷» پیامک کنید

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از بهبود وضعیت سیستم تهویه قطارهای متروی تهران و حومه خبر داد و از شهروندان و مسافران خواست خرابی کولر قطارها را با ذکر خط مترو و شماره واگن به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷ پیامک و اعلام کنند. به گزارش ایسنا ، علی عبداله پور با اشاره به گرمای

خرابی کولر قطارهای مترو را به «۳۰۰۰۴۲۷۷» پیامک کنید

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از بهبود وضعیت سیستم تهویه قطارهای متروی تهران و حومه خبر داد و از شهروندان و مسافران خواست خرابی کولر قطارها را با ذکر خط مترو و شماره واگن به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷ پیامک و اعلام کنند.

به گزارش ایسنا ، علی عبداله پور با اشاره به گرمای هوا و افزایش فعالیت کارگروه بازدید و تعمیرات تخصصی سیستم تهویه قطارها در خطوط هفتگانه مترو، گفت: این کارگروه ها با ثبت خطاهای تکراری در سیستم تهویه به منظور مشخص کردن خطاهای واقعی، اقدام به بازدید تخصصی سیستم تهویه ۶ رام قطار در مدت ۲۴ ساعت کرده و در مجموع ۹۶ رام قطار در سه نوبت توسط همکاران بازدید شدند.

وی افزود: خطاهای واقعی مشخص و بعد از اولویت بندی به شرکت واگن سازی تهران اعلام و رفع شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: علی رغم سختی‌ها و کاستی‌های موجود در پایانه شهید کلاهدوز، موفق شدیم با مساعدت شرکت واگن سازی تهران، کمپرسور ۱۲ تهویه واگن و ۷ قطار۱۲۴  را در پایانه شهید کلاهدوز تعویض کنیم.

وی خاطرنشان کرد: معایب ماندگار سیستم تهویه ناوگان خطوط به خصوص خط ۴ تا پایان خردادماه سال جاری صفر شد.
وی در خصوص قطارهای نسل قدیم نیز گفت: این قطارها در ساعات اولیه صبح با سرمایش کمتری کار می کنند و خراب نبوده و برای خنک شدن احتیاج به زمان بیشتری دارند.

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عبداله پور تصریح کرد: این موضوع در واگن های جدید بر طرف شده و در حال حاضر خرابی در هیچ کدام از قطارها وجود ندارد.

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از شهروندان و مسافران خواست در صورت مشاهده خرابی کولر قطارها با ارسال پیام به سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۲۷۷ خط مورد نظر و شماره واگن را که در بدنه قطار نصب شده؛ اعلام نمایند تا در اولین فرصت نسبت به بررسی آن و رفع مشکل اقدام شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح