کد خبر : 173359
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 10:09

خاطرات پیوس از باشگاه گل‌گهر/ سرمربی شهرداری آستارا: تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم

خاطرات پیوس از باشگاه گل‌گهر/ سرمربی شهرداری آستارا: تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم

سرمربی شهرداری آستارا گفت: امروز به سیرجان آمدم و از شرایط باشگاه گل‌گهر لذت بردم چون ورزشگاهشان در حد آسیاست و امکانات خوبی دارند. به گزارش ایسنا، فرشاد پیوس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرداری آستارا اظهار کرد: من سال ۸۸ در خدمت این تیم بودم و خاطرات خوبی از این تیم

خاطرات پیوس از باشگاه گل‌گهر/ سرمربی شهرداری آستارا: تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم

سرمربی شهرداری آستارا گفت: امروز به سیرجان آمدم و از شرایط باشگاه گل‌گهر لذت بردم چون ورزشگاهشان در حد آسیاست و امکانات خوبی دارند.

به گزارش ایسنا، فرشاد پیوس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرداری آستارا اظهار کرد: من سال ۸۸ در خدمت این تیم بودم و خاطرات خوبی از این تیم دارم. در آن موقع با یک تیم بومی تیم را در نیم فصل دوم کردیم. یادم است در آن زمان پیش مدیر وقت کارخانه رفتم و به او گفتم اگر می‌شود ۳۰ میلیون بودجه باشگاه را افزایش دهد و قول می‌دهم این تیم را قهرمان کنم. آن موقع آقای عتیقی هم جزو هیات مدیره باشگاه بود.

او ادامه داد: نسبت به امروز هیچ امکاناتی نداشتیم و در زمین چمن گاز تمرین و بازی می‌کردیم. مدیر کارخانه به من پاسخ داد که برنامه ریزی کرده‌ایم تا در سال‌های آینده امکانات اینجا را افزایش دهیم و حتی ورزشگاه درست کنیم. امروز به سیرجان آمدم و از شرایط باشگاه گل گهر لذت بردم چون ورزشگاهشان در حد آسیاست و امکانات خوبی دارند، خوشحال شدم. دست هر کسی که به این باشگاه کمک کرده درد نکند و از این اتفاق خوب خوشحال هستم.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه “بازی بسیار سختی با تیم قدرتمند گل گهر داریم” گفت: گل گهر فوتبال بلد است و خوب کار می‌کند. امیر قلعه‌نویی هم محلی من است و همیشه با هم در تماس هستیم. تیم خیلی خوبی دارد و می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد و راهش در جام جذفی هموار است. ما هم تیم بی دست و پایی نیستیم و جوان و باانگیزه هستیم. سعی می‌کنیم فوتبال زیبا و رو به جلویی بازی کنیم. امیدوارم کسانی که بازی را می‌بینند لذت ببرند اما می‌دانیم تیم حریف در چند نقطه خوب دارند.

او اضافه کرد: به خوبی نقاط ضعفشان را شناسایی کردیم اما قصدمان از آمدن به سیرجان این بود که جوانان‌مان را بازی دهیم که دیگر باشگاه‌ها این بازیکنان را ببینند و بپسندند تا سال‌های بعد باشگاه ما آن‌ها را بفروشد و درآمد کسب کند. فردا این بازیکنان را می‌بینید و آمدیم که فوتبال بازی کنیم و مردم خوب آستارا و هوادارانمان هم لذت ببرند.

بازی دو تیم گل‌گهر سیرجان و شهرداری آستارا در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فردا (یک‌شنبه)‌ ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در سیرجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح