کد خبر : 56720
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 23:04

حمایت از طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد در توسعه ازدواج آسان

حمایت از طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد در توسعه ازدواج آسان

 مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه از طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد در توسعه ازدواج آسان حمایت می‌کنیم، گفت: به دنبال توسعه مشاوره ازدواج و خانواده هستیم و اعتقاد داریم این مراکز در گسترش و فرهنگ‌سازی مشاوره پیش از ازدواج و حل اختلاف و مشکلات خانواده‌ها

حمایت از طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد در توسعه ازدواج آسان

 مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه از طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد در توسعه ازدواج آسان حمایت می‌کنیم، گفت: به دنبال توسعه مشاوره ازدواج و خانواده هستیم و اعتقاد داریم این مراکز در گسترش و فرهنگ‌سازی مشاوره پیش از ازدواج و حل اختلاف و مشکلات خانواده‌ها نقش بسزایی دارند.

به گزارش ایسنا، اعظم کریمی شامگاه یکشنبه ۲۵ مهرماه در حاشیه دوره ملی حضوری و مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این مراکز در استان همدان توانسته‌اند در کاهش طلاق فعالیت‌های موثری داشته باشند، تصریح کرد: در حال حاضر پنج مرکز تخصصی در استان وجود دارد که باید به دو برابر افزایش پیدا کند و شاهد مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در سراسر استان باشیم.

کریمی در ادامه به برگزاری دوره دانش‌افزایی ملی در استان همدان اشاره کرد و افزود: در این دوره بیش از ۲۰۰ مشاور از سراسر کشور در زمینه تقویت مهارت‌ها در ارائه مشاوره موثر آموزش می‌بینند و از اساتید ملی در این دوره استفاده شده است که امیدواریم در نهایت به افزایش مهارت مشاوران و جذب بیشتر مردم و به ویژه جوانان به مراکز مشاوره منجر شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: اعتقاد داریم مشاوره به هنگام و به موقع می‌تواند به انتخاب آگاهانه منجر شود و انتخاب آگاهانه از آسیب‌های بعدی مانند جدایی در سال‌های اولیه ازدواج جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در بخش فرهنگ‌سازی کارگاه‌های آموزش پیش از ازدواج با استفاده از توان سازمان‌های مردم نهاد در سراسر کشور برگزار می‌شود، مطرح کرد: این کارگاه‌ها در کلیه شهرستان‌های استان همدان نیز به صورت ماهانه برگزار می‌شود و مدرسین این کارگاه‌ها به صورت مرتب آموزش می‌بینند.

کریمی اضافه کرد: یکی از نکاتی که در این کارگاه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد توجه به مقتضیات بومی و منطقه‌ای است و معتقدیم باید با نیازسنجی از مناطق مختلف کشور انجام شود که خوشبختانه تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده است.

پنجمین دوره ملی مجازی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان در روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه در همدان در حال برگزاری است، همچنین در حاشیه این دوره، نشست هم‌اندیشی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با سازمان‌های مردم نهاد حوزه ازدواج و تعالی خانواده و مشاوران استان همدان برگزار شد و فعالان این حوزه به تبادل نظر، ارائه اطلاعات، طرح مشکلات و راهکارهای آن پرداختند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح