کد خبر : 169613
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 17:13

حقوق پیشنهادی بالای هالند

حقوق پیشنهادی بالای هالند

ستاره نروژی بوروسیا دورتموند برای پیوستن به تیم جدید درخواست حقوق ۱۸ میلیون در سال را کرده است که این باتوجه به بحران کرونا رقم بسیار بالایی است. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، ارلینگ هالند نمایش خیره کننده ای در دورتموند داشته و مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

حقوق پیشنهادی بالای هالند

ستاره نروژی بوروسیا دورتموند برای پیوستن به تیم جدید درخواست حقوق ۱۸ میلیون در سال را کرده است که این باتوجه به بحران کرونا رقم بسیار بالایی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، ارلینگ هالند نمایش خیره کننده ای در دورتموند داشته و مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن ۲۰ ساله از بهترین و آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپاست و با توجه به شانس کم دورتموند برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار بعید است که در این تیم بماند.

مینو رایولا مدیر برنامه های هالند است. رایولا به همراه هالند به خوبی می دانند که ارزش این بازیکن باتوجه به درخشش در دورتموند بسیار بالا رفته است.

هالند پیش شرط های سختی را برای تیمی که خواستار جذب او است قرار داده تا جایی که خواستار قرارداد ۵ ساله با حقوق سالیانه ۱۸ میلیون یورو شده است.

پرداخت این حقوق بسیار بالا آن هم در شرایطی که همه تیم ها به خاطر کرونا با بحران مالی مواجه شده اند بسیار سخت است.

منچستر یونایتد و رئال مادرید به همراه چلسی مشتریان جدی هالند هستند و باید در تابستان منتظر جدایی این بازیکن بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح