کد خبر : 35006
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 14:39

حفر سه حلقه چاه ژرف در شمال سیستان و بلوچستان

حفر سه حلقه چاه ژرف در شمال سیستان و بلوچستان

 نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: سه حلقه چاه برای بهره مندی از آب های ژرف در شمال سیستان و بلوچستان حفر شده است .  دکتر حبیب الله دهمرده بیان کرد: پروژه حفر این چاهها از سال ۸۷ با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت نیرو در شهرستانهای نیمروز و رامشار اجرا

حفر سه حلقه چاه ژرف در شمال سیستان و بلوچستان

 نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: سه حلقه چاه برای بهره مندی از آب های ژرف در شمال سیستان و بلوچستان حفر شده است .

 دکتر حبیب الله دهمرده بیان کرد: پروژه حفر این چاهها از سال ۸۷ با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت نیرو در شهرستانهای نیمروز و رامشار اجرا شده است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حفر این چاه‍‌ها که دو عدد در رامشار و یکی در نیمروز حفر شده، ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است .

وی افزود: قرار است بیش از۱۰۰ حلقه چاه دیگر با هدف بهره مندی از آب های زیر زمینی در این ‌منطقه حفر شود.

دکتر دهمرده خاطرنشان کرد: موضوع انتقال آب از دریای عمان نیز در مهرماه توسط کمیسیون عمران و وزیران مربوطه رای مثبت اورد و بزودی عملیاتی خواهد شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح