کد خبر : 181520
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 23:24

حضور انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در ۸۰ رویداد ملی و بین‌المللی

حضور انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در ۸۰ رویداد ملی و بین‌المللی

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در سال‌های متمادی در ۱۰ سال گذشته در ۸۰ رویداد ملی و بین‌المللی شرکت کرده است که از جمله آن‌ها فیلم «کپسول» کار آقای پذیرفته آوازه جهانی پیدا کرد و این‌ها جای تقدیر دارد. به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم

حضور انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در 80 رویداد ملی و بین‌المللی

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در سال‌های متمادی در ۱۰ سال گذشته در ۸۰ رویداد ملی و بین‌المللی شرکت کرده است که از جمله آن‌ها فیلم «کپسول» کار آقای پذیرفته آوازه جهانی پیدا کرد و این‌ها جای تقدیر دارد.

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم و عکس انجمن سینمای جوان رفسنجان عصر امروز ۷ بهمن‌ماه با حضور مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، محمدرضا علیزاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، روح الله ابوالهادی مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان، حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی دیگر از مسئولین در محل عمارت گلستان امین رفسنجان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: از همت و همراهی روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با این جشنواره تشکر می کنم.

محمدرضا علیزاده با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و در هر نقطه ای در این استان ویژگی‌هایی را می‌بینیم، افزود: شهرستان رفسنجان در حوزه‌های مختلف دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مهمی علاوه بر مس که یکی از مهمترین معادن مس کشور را در خود جای داده و پسته که بیشترین باغات پسته کشور را دارد، است که آن سرمایه‌های انسانی بسیار بالاست.

وی تصریح کرد: رفسنجان سرمایه‌های انسانی بسیار بالا و مهمی در حوزه فرهنگ و ادب دارد، شخصیت‌های بسیار برجسته ای را در رفسنجان داریم که در خود رفسنجان یا در سطح کشور فعالیت می‌کنند و منشا اثر هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: از نظر آمایش سرزمینی، رفسنجان در حوزه هنرهای تجسمی، عکاسی، فیلمسازی برجستگی‌های ویژه ای دارد. دفتر انجمن سینمای جوان رفسنجان باعث افتخار بوده و انجمن سینمای جوان رفسنجان از نظر ظرفیت، فعالیت و قابلیت‌ها از بسیاری از انجمن‌های کشور رتبه ویژه‌تری دارد و فعالیت‌های آن بسیار چشمگیر است.

علیزاده به نقش مهم انجمن سینمای جوان در تربیت و آموزش فیلمسازان حرفه ای آینده کشور اشاره و بیان کرد: قاعدتاً با توجه به اینکه پایه‌های این انجمن از نظر آموزش هنرمندان و فیلمسازان بسیار قوی است شاهد درخشش این فیلمسازان هستیم.

وی به افتخارآفرینی انجمن سینمای جوان رفسنجان اشاره و خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در سالهای متمادی در ۱۰ سال گذشته در ۸۰ رویدادهای ملی و بین المللی شرکت کرده اند از جمله آنها فیلم «کپسول» کار آقای پذیرفته آوازه جهانی پیدا کرد و اینها جای تقدیر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همچنین تصریح کرد: شهرستان رفسنجان از حیث ظرفیت‌ها، زیرساختها، امکانات و پشتیبانی ها در حوزه فعالیتهای فرهنگی و هنری پیشگام است که یکی از دلایل آن حضور مجتمع مس سرچشمه و نگاه مثبت مجموعه مس به حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان است که در اینجا از آقای مهندس احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و آقای ابوالهادی مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به خاطر این حمایت‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از سوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از مهندس احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، روح الله ابوالهادی مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بخاطر حمایت‌های مجتمع در برگزاری این رویداد تجلیل شد.

همچنین فیلمسازان برتر رفسنجان رضا فهیمی، محمد بخشی، امیرپذیرفته و مهرداد حسنی تقدیر شدند.

حضور انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در 80 رویداد ملی و بین‌المللی

حضور انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در 80 رویداد ملی و بین‌المللی

حضور انجمن سینمای جوان دفتر رفسنجان در 80 رویداد ملی و بین‌المللی

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح