کد خبر : 88135
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 12:37

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی پلی برای پیشرفت و توسعه کارآفرینان است

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی پلی برای پیشرفت و توسعه کارآفرینان است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از دستاوردهای پژوهشی و فناورانه و کارآفرینانه جهاددانشگاهی آذربایجان غربی بازدید کرد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی،  عبادی در این بازدید که به مناسبت هفته کارآفرینی برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان  پلی برای پیشرفت و توسعه

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی پلی برای پیشرفت و توسعه کارآفرینان است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از دستاوردهای پژوهشی و فناورانه و کارآفرینانه جهاددانشگاهی آذربایجان غربی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی،  عبادی در این بازدید که به مناسبت هفته کارآفرینی برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان  پلی برای پیشرفت و توسعه کارآفرینان است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با ایجاد بستر برای انجام فعالیت های پژوهشی و تولیدی پلی برای پیشرفت و توسعه کارآفرینان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه این چندمین بازدید مجموعه اداره کار از مجتمع پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی استان است، تصریح کرد: خوشبختانه در هر بازدید کیفیت فعالیت های علیم ، پژوهشی و کارآفرینی مجموعه ها و واحدها بهتر می شود.

عبادی این مرکز جهاد دانشگاهی را یکی از بهترین مراکز پژوهشی و دانشگاهی اعلام و خاطر نشان کرد: این مجموعه باتوحه به داشتن امکانات یک فرصت مغتنم به خصوص برای فارغ التحصیلان دانشگاهی است که با بهره گیری ازاین امکانات وارد بازار کار شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اظهار کرد: بخش کشاورزی و اصلاح واحدهای درختان میوه و آزمایشگاه های این مجموعه در کل استان به دلیل داشتن امکانات مناسب نمونه و منحصربه فرد هستند.

وی هدف و فلسفه واحد رشد جهاد دانشگاهی را پرورش استعداد های برتر دانست و یاد آور شد: جوانان به ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی باید از این فرصت  درجهت توسعه فعالیت خود در بازار کار بهره گیرند.

عبادی ادامه داد: با پیگیری ها و مساعدت ها در خصوص اخذ مجوزهای لازم برای واحدهای فعال در این مجموعه از دستگاه های زیربط و پرداخت تسهیلات امید داریم گام های خوبی در جهت ایجاد اشتغال پایدار و کار آفرینی برداشته شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح