کد خبر : 193048
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 18:06

جشنواره داستانک “حق شهروندی” در کرمانشاه برگزار می شود

جشنواره داستانک “حق شهروندی” در کرمانشاه برگزار می شود

ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره داستانک با موضوع “حق شهروندی” در کرمانشاه خبر داد. مظفر تیموری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ حقوق شهروندی گفت: این جشنواره درخصوص حق شهروندی جامعه معلولان(توان یاب) است

جشنواره داستانک "حق شهروندی" در کرمانشاه برگزار می شود

ایسنا/کرمانشاه معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره داستانک با موضوع “حق شهروندی” در کرمانشاه خبر داد.

مظفر تیموری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ حقوق شهروندی گفت: این جشنواره درخصوص حق شهروندی جامعه معلولان(توان یاب) است و نگاه ویژه ای به حق شهروندی آنها دارد.

وی افزود: تمام افراد جامعه به یک میزان از جامعه و امکانات آن حق برخورداری دارند و باید این فرهنگ در جامعه ترویج شود تا معلولان هم بتوانند به حق و حقوق خود در جامعه برسند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب از این جشنواره، گفت: مجموعا ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

تیموری با بیان اینکه هم اکنون داوری آثار ارسالی در حال انجام است، گفت: ترکیب داوران جشنواره از داوران استانی و کشوری می باشد.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه این جشنواره بهمن ماه برگزار می شود.

تیموری خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه این جشنواره از ۱۰ نفر از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح