کد خبر : 161642
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 11:55

جشنواره بادبادک ها در یاسوج برگزار می شود

جشنواره بادبادک ها در یاسوج برگزار می شود

دبیر اجرایی تشکل نهضت سبز زاگرس گفت: جشنواره بادبادک ها به مناسبت هفته زمین پاک در شهر یاسوج برگزار می شود . «امید سجادیان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به هفته هوای پاک و نقش مردم محوری فعالیت‌ها، چندین عنوان برنامه توسط تشکل نهضت سبز زاگرس طی این هفته

دبیر اجرایی تشکل نهضت سبز زاگرس گفت: جشنواره بادبادک ها به مناسبت هفته زمین پاک در شهر یاسوج برگزار می شود .

«امید سجادیان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به هفته هوای پاک و نقش مردم محوری فعالیت‌ها، چندین عنوان برنامه توسط تشکل نهضت سبز زاگرس طی این هفته اجرایی می‌شود .

وی با اشاره به اجرای جشن بادبادک‌ها در شهر یاسوج، اظهارکرد: این برنامه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج ساعت ۱۶ روز پنجشنبه، در پارک ولایت این شهر اجرای می‌شود .

دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس به شرایط ساخت بادبادک‌ها در این جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت بادبادک‌ها می‌تواند ترجیحاً با مواد بازیافتی باشد و علاوه بر دست ساز بودن باید یک شعار مرتبط با هفته هوای پاک را در خود جای داده باشد .

سجادیان تصریح کرد: به خلاقیت در ساخت، زیباترین شعار و بلند پرواز ترین بادبادک جوایزی اهدا خواهد شد .

وی برگزاری برنامه طنز و مسابقه را از دیگر محورهای این جشنواره دانست و اضافه کرد: شرکت در مسابقه این جشنواره به شکل فردی و خانوادگی نیز امکان پذیر است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح