کد خبر : 4456
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 20:39

جسد نوجوان مفقود شده در دشتستان پیدا شد

جسد نوجوان مفقود شده در دشتستان پیدا شد

  رئیس شعبه هلال احمر شهرستان دشتستان گفت: در دومین روز از عملیات جست‌وجوی نوجوان مفقود شده در کوه های بویری از توابع این شهرستان خبر داد. دانشگر اظهار کرد: در دومین روز از عملیات جست‌وجوی نوجوان مفقود شده با توجه به وسعت منطقه و گرمی هوا استفاده از فناوری های نوین و تجهیزات پیشرفته

جسد نوجوان مفقود شده در دشتستان پیدا شد

  رئیس شعبه هلال احمر شهرستان دشتستان گفت: در دومین روز از عملیات جست‌وجوی نوجوان مفقود شده در کوه های بویری از توابع این شهرستان خبر داد.

دانشگر اظهار کرد: در دومین روز از عملیات جست‌وجوی نوجوان مفقود شده با توجه به وسعت منطقه و گرمی هوا استفاده از فناوری های نوین و تجهیزات پیشرفته در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: چهار دستگاه اراگلادیاتور سوار در محدوده منطقه مشخص شده عملیات پوشش و  شناسایی هوایی را انجام دادند.  همچنین با استفاده از دو دستگاه پهباد جمعیت هلال احمر و سایت موشکی سپاه عملیات جست‌وجو هوایی انجام گرفت.
رئیس شعبه هلال احمر شهرستان دشتستان یادآور شد: طی دیروز و امروز نجاتگران جمعیت هلال احمر و نیروهای نظامی و بسیج و  اهالی محلی جست‌وجو زمینی را با دقت بیشتری انجام می دهند.
لازم به ذکر است در روز اول حادثه دو اکیپ امدادی از شهرستان گناوه و دو اکیپ از بوشهر در عملیات جست‌وجو مشارکت داشتند. و با چندین خودرو امدادی پشتیبانی عملیات انجام گرفت.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان، پیکر نوجوان آبپخشی که دیروز در کوه‌های بین روستای بویری و گلدشت بخش شبانکاره گم شده بود دقایقی پیش جسدش در حوالی روستای بویری پیدا شد.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح