کد خبر : 129277
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 22:54

جزییاتی از سانحه آتش سوزی شناور یدک کش “پیلاری” در بندر لافت

جزییاتی از سانحه آتش سوزی شناور یدک کش “پیلاری” در بندر لافت

اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ایسنا از منابع خبری محلی و برخی دستگاه های خدمات رسان و امدادی حاضر در بنادر مسافری پل و لافت روایتگر این موضوع است که روز یکشنبه ۱۱ فروردین “عبدالباسط کشاری” مالک یدک کش پیلاری به همراه یک نفر ملوان به نام محمد مقدس، هنگام انجام تعمیرات جزئی موتور شناور

جزییاتی از سانحه آتش سوزی شناور یدک کش "پیلاری" در بندر لافت

اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار ایسنا از منابع خبری محلی و برخی دستگاه های خدمات رسان و امدادی حاضر در بنادر مسافری پل و لافت روایتگر این موضوع است که روز یکشنبه ۱۱ فروردین “عبدالباسط کشاری” مالک یدک کش پیلاری به همراه یک نفر ملوان به نام محمد مقدس، هنگام انجام تعمیرات جزئی موتور شناور خود، با سانحه آتش سوزی مواجه و از ناحیه صورت ودست دچار سوختگی می شوند.
به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، حریق درون موتورخانه شناور، فورا با کپسول های اطفای حریق مهار شد و سانحه دیدگان در اسرع وقت به بیمارستان شهید محمدی اعزام شدند.
مصدوم اول مردی ۳۰ ساله با سوختگی ۳۰ درصد از ناحیه سر و صورت و گردن به همراه قسمتی از دست و پاها و مصدوم دومی مردی ۲۵ ساله با ۱۰ درصد سوختگی که از ناحیه پا و کتف دست چپ دچار سوختگی بودند که اکنون هر دو در هوشیاری به سر می برند.
منابع محلی گزارش داده اند که به درخواست خانواده یکی از مصدومین دارای سوختگی ۳۰درصدی، شامگاه گذشته به بیمارستانی در شهر شیراز اعزام شده است.
آنگونه که تحقیقات میدانی خبرنگار ایسنا نشان می دهد، شناور یدک کش پیلاری به دلیل مشکل جزیی فنی در موتورخانه و خارج از سرویس بودن، در موقعیت لنگر بندر لافت جزیره قشم، مستقر بوده است.
بنادر پل و لافت سهمی افزون بر ۸۰درصدی از مجموع کل مسافران دریایی متردد بین جزیره قشم و سرزمین اصلی دارند.
در این مسیر پرتردد دریایی که کمتر از دو کیلومتر طول و سفر دریایی شناورها کمتر از ۱۵ دقیقه زمان می برد، هم اکنون تعداد ۴۰فروند شناور لندینگ کرافت با ظرفیت درجای جابجایی ۱۶۰۰ دستگاه خودرو به صورت ۲۴ساعته و شبانه روزی خدمات رسانی می کنند.
در موج دوم سفرهای دریایی تعطیلات نوروزی سال ۹۸ به مقصد سواحل و جزایر استان هرمزگان طی یک هفته اخیر ، ناوگان دریایی بنادر پل و لافت ضمن شدت گرفتن نظارت های بازرسان فنی و ایمنی در این دو بندر مهم و حساس به عنوان اصلی ترین دروازه ورودی جزیره قشم، شناورهای لندینگ کرافت با آماده بکاری عملیاتی بالا مشغول خدمات رسانی ۲۴ساعته به مهمانان نوروزی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح