کد خبر : 153669
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 17:25

جزئیات شیوع ویروس کرونا در ورامین

جزئیات شیوع ویروس کرونا در ورامین

ایسنا/تهران  فرماندار ورامین گفت: سلامتی بیش از ۲۷۰ هزار نفر از شهروندان ورامینی مورد پایش قرار گرفته و قطعا سلامتی تک‌تک ساکنان این شهرستان در مناطق شهری و روستایی پایش می‌شود. حسین کاغذلو عصر ۱۲ اسفندماه در جلسه ستاد کرونا شهرستان ورامین بیان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در آذرماه امسال تا کنون

جزئیات شیوع ویروس کرونا در ورامین

ایسنا/تهران  فرماندار ورامین گفت: سلامتی بیش از ۲۷۰ هزار نفر از شهروندان ورامینی مورد پایش قرار گرفته و قطعا سلامتی تک‌تک ساکنان این شهرستان در مناطق شهری و روستایی پایش می‌شود.

حسین کاغذلو عصر ۱۲ اسفندماه در جلسه ستاد کرونا شهرستان ورامین بیان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در آذرماه امسال تا کنون و با همکاری ۴۴۰ بسیجی آموزش دیده ، ۱۸۰ پایگاه فعال ، ۷۶ تیم همکار با شبکه بهداشت و ۲۴۱ تیم پایش طرح خانه به خانه ، سلامتی بیش از ۲۷۰ هزار نفر از شهروندان ورامینی مورد پایش قرار گرفته و قطعا سلامتی تک‌تک ساکنان این شهرستان در مناطق شهری و روستایی پایش می‌شود.

وی ادامه داد: طی این مدت، ۲ هزار و ۳۶۹ مورد تست Rapid (جواب سریع) در مناطق مختلف ورامین از مردم انجام شده که ۷۳۹ مورد آن در اسفندماه انجام شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین یادآور شد: در طول زمان اجرای طرح شهید سلیمانی وضعیت ۳ هزار و ۱۷۹ نفر که در تماس با افراد مبتلا به کرونا بودند ، رهگیری شد.

کاغذلو تصریح کرد: علاوه بر تست Rapid ، از زمان اجرای طرح شهید سلیمانی هزار و ۹۶۹ تست pcr از افراد مشکوک دریافت شده که ۱۶۹ مورد آن در اسفندماه صورت گرفته است.

وی گفت: تیم‌های مراقبت در منزل شبکه بهداشت و درمان طی ماه‌های اخیر وضعیت ۱۴۹ نفر از شهروندان ورامینی را در منزل خودشان مورد بررسی قرار داده و ۹ نفر را به مراکز درمانی ارجاع دادند.

فرماندار ورامین تعداد مراجعین به بیمارستان در طول زمان اجرای طرح شهید سلیمانی را ۳ هزار و ۸۷۲ نفر و تعداد بستری‌ها را در بخش‌خای مختلف ۸۶۲ نفر اعلام کرد.

فرماندار شهرستان ورامین از مراجع ۵ هزار و ۶۳۴ نفر به مراکز منتخب شبکه بهداشت ورامین در زمان اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

نماینده عالی دولت در ورامین اظهار کرد: علاوه بر پایش سلامتی شهروندان و دریافت تست کرونا، وضعیت بازار در بخش سلامت نیز مورد بررسی قرار گرفت و طی این مدت ۶ هزا رو ۶۱۲ بازرسی از مناطق مختلف شهرستان صورت گرفت که این بازرسی‌ها به صدور هزار و ۱۳۷ مورد اخطار و ۴۱ مورد پلمب منجر شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح