کد خبر : 20460
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 19:36

جریمه ۵۸ میلیارد ریالی متخلفان طرح نوروزی در همدان

جریمه ۵۸ میلیارد ریالی متخلفان طرح نوروزی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود ۲۶۹ فقره پرونده از آغاز طرح به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: از ۱۶ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱۰۸ واحد صنفی توسط ۱۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی شدند.  داریوش جودکی اظهار کرد: براساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف

جریمه ۵۸ میلیارد ریالی متخلفان طرح نوروزی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود ۲۶۹ فقره پرونده از آغاز طرح به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: از ۱۶ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱۰۸ واحد صنفی توسط ۱۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی شدند.

 داریوش جودکی اظهار کرد: براساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح ویژه نوروزی از ۱۶ اسفند شروع شده و تا ۱۵ فروردین با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و … ادامه داشت.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های گشت‌های مشترک با تمام توان در سطح استان تلاش کردند تا آرامش بازار حفظ و دست سودجویان کوتاه شود و در همین راستا تا پایان طرح ۱۱۰۸ واحد صنفی توسط ۱۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و ۲۶۹ متخلف به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: حجم بالایی از این بازرسی‌ها مربوط به بازار مرغ بود که با رصد شبانه روزی کشتارگاه‌ها، در مجموع بیش از ۵۸ میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان صادر شد.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، وی از کسبه همدان که با رعایت قانون و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در حفظ آرامش بازار سهیم بودند، قدردانی کرد و گفت: مردم می‌توانند از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir گزارشات خود را به مسئولان اعلام کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح