کد خبر : 184877
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 11:41

جای اثر هنری فقط روی دیوار گالری‌ها نیست

جای اثر هنری فقط روی دیوار گالری‌ها نیست

ایسنا/خوزستان یک هنرمند با بیان این‌که نگاه به هنر نباید نگاهی فردی باشد، گفت: اینکه جای یک تابلو فقط روی دیوار گالری باشد تصور اشتباهی است یا اینکه بازدیدکنندگان یک نمایشگاه و گالری فقط افراد خاص و یا اهل هنر هستند نیز صحیح نیست. سهام سجیراتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برپایی افتتاح اولین

جای اثر هنری فقط روی دیوار گالری‌ها نیست

ایسنا/خوزستان یک هنرمند با بیان این‌که نگاه به هنر نباید نگاهی فردی باشد، گفت: اینکه جای یک تابلو فقط روی دیوار گالری باشد تصور اشتباهی است یا اینکه بازدیدکنندگان یک نمایشگاه و گالری فقط افراد خاص و یا اهل هنر هستند نیز صحیح نیست.

سهام سجیراتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برپایی افتتاح اولین اکسپو در گالری ریم اهواز اظهار کرد: آثار ارایه شده در اکسپو توسط شرکت‌کنندگانی است با سنین و سطوح متفاوت در رشته‌های طراحی، نقاشی، تصویرسازی و خط‌نگاره تعدادی از این هنرمندان اساتید و مدرسان دانشگاه و یا فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط هنری هستند.

سجیراتی بیان کرد: همان طور که از عنوان نمایشگاه پیدا است هدف از این اکسپو فروش آثار هنری و راه پیدا کردن تابلوها به خانه‌های ما است.

وی افزود: بالا بردن آمار بازدیدکنندگان بالا بردن تعداد خریداران آثار هنری، فرهنگ‌سازی برای خرید آثار توسط عموم، تشویق و حمایت هنرجویان جوان برای ارایه آثار در اکسپوها همگی جز اهداف و اولویت های ما است.

این هنرمند نقاش گفت: به منظور تشویق هنرمندان جوان حضورخانواده‌ها مایه دلگرمی آن‌ها در ادامه راه و فعالیت‌هایشان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این گونه فعالیت‌ها و برپایی نمایشگاه‌های هنری هیچ گاه منتظر حمایت از سمت متولیان هنر نبوده‌ام و سال‌ها است که تنها با توکل به خدا و اراده خود شروع به کار کرده‌ام و خواهشی که از آنها دارم این است که فقط مانع نشوند.

این مدرس دانشگاه اظهارکرد: بعد از این نمایشگاه نمایشگاه انفرادی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح