کد خبر : 13842
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 مهر 1400 - 1:20

جاده‌های گلستان لغزنده است

جاده‌های گلستان لغزنده است

 جانشین پلیس‌راه گلستان از بارش باران و لغزنده بودن کلیه محورهای مواصلاتی استان خبرداد و گفت: از رانندگان درخواست داریم با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند. مهدی قنبری با اشاره به بارش باران در گلستان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، از رانندگان خواست تا به هشدارهای پلیس توجه کنند. وی

جاده‌های گلستان لغزنده است

 جانشین پلیس‌راه گلستان از بارش باران و لغزنده بودن کلیه محورهای مواصلاتی استان خبرداد و گفت: از رانندگان درخواست داریم با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

مهدی قنبری با اشاره به بارش باران در گلستان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، از رانندگان خواست تا به هشدارهای پلیس توجه کنند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تغییر وضعیت جوی در بیشتر محورهای استان تردد بدون مشکل در حال انجام است اما در محور کوهستانی توسکستان علاوه بر بارش باران، شاهد بارش خفیف برف و مه گرفتگی و کاهش دید هستیم که رانندگان برای تردد در این مسیر حتماً زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

جانشین پلیس‌راه گلستان با تأکید بر لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد در محورهای کوهستانی، خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از تردد از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و خودروی آنان بنزین کافی داشته باشد.

وی با اشاره به احتمال بارش برف و وقوع یخبندان در محورهای کوهستانی، تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و حفظ فاصله مناسب با خودروهای دیگر در این شرایط امری ضروری بوده و از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس گلستان، قنبری با بیان اینکه پلیس شبانه‌روز برای برقراری نظم و امنیت در جاده‌ها تلاش می‌کند، گفت: از شهروندان محترم تقاضا داریم همچون گذشته با خادمان خود در پلیس‌راه همکاری داشته و پلیس را در اجرای هر چه بهتر تأمین نظم و امنیت یاری کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی گلستان، از بعدازظهر امروز از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته می‌شود و تا امشب نیز این سامانه از سطح استان عبور می‌کند. از فردا تا بعدازظهر چهارشنبه جوی آرام در سطح استان حکم‌فرما می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح