کد خبر : 123662
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 1:14

ثبت‌نام ۲۸۲۰ کاندیدا در ششمین انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی

ثبت‌نام ۲۸۲۰ کاندیدا در ششمین انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام ۲ هزار و ۸۲۰ کاندیدا در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان خبر داد. محمدعلی نبی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در روزآخر نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی هزار و ۵۴۹ کاندیدا در استان موفق به نهایی کردن ثبت نام

ثبت‌نام ۲۸۲۰ کاندیدا در ششمین انتخابات شوراهای شهر خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام ۲ هزار و ۸۲۰ کاندیدا در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان خبر داد.

محمدعلی نبی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در روزآخر نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی هزار و ۵۴۹ کاندیدا در استان موفق به نهایی کردن ثبت نام خود شدند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۴۸۷ نفر مرد و ۳۳۳ نفر هم زن هستند.

وی با بیان اینکه از مجموع کاندیداها ۵۱۰ نفر دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی هستند، بیان کرد: ۴۶۸ نفر از کاندیداها نیز از جامعه ایثارگری برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خراسان رضوی اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان رضوی، ۱۹ هزار و ۴۸۲ نفر برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند، که از این تعداد  ۱۸ هزار و ۳۶۹ کاندیدا مرد و هزار و ۱۱۳ نفر زن بودند، شورای اسلامی شهر مشهد نیز ۹۵۸ کاندیدا داشت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح