کد خبر : 124086
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 - 14:17

ثبت‌نام ۱۴۵۰ نفر از دانشگاهیان لرستان در جشنواره قرآنی «هدهد»

ثبت‌نام ۱۴۵۰ نفر از دانشگاهیان لرستان در جشنواره قرآنی «هدهد»

ایسنا/لرستان کارشناس قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت‌نام ۱۴۵۰ نفر از دانشگاهیان استان در جشنواره قرآنی «هدهد» خبر داد. نگار محمدنیا با اشاره به فراخوان بیست‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت «هدهد» در لرستان به ایسنا گفت: با فراخوان این جشنواره قرآنی ۱۴۵۰ نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم

ثبت‌نام ۱۴۵۰ نفر از دانشگاهیان لرستان در جشنواره قرآنی «هدهد»

ایسنا/لرستان کارشناس قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت‌نام ۱۴۵۰ نفر از دانشگاهیان استان در جشنواره قرآنی «هدهد» خبر داد.

نگار محمدنیا با اشاره به فراخوان بیست‌وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت «هدهد» در لرستان به ایسنا گفت: با فراخوان این جشنواره قرآنی ۱۴۵۰ نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای شرکت در این جشنواره قرآنی ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه جشنواره «هدهد» ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، تیمی، فن‌آوری، معارفی و هنری در ۵۵ رشته برگزار می‌شود، استقبال دانشگاهیان لرستان از این جشنواره قرآنی را در مقایسه با جشنواره سال قبل چشمگیر دانست و افزود: امسال شاهد روند رو به رشد ثبت‌نام دانشجویان و اساتید در جشنواره قرآنی هدهد بوده‌ایم.

محمدنیا با بیان اینکه جشنواره قرآنی هدهد یکی از فعالیت‌های شاخص معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌هاست که در بخش‌های شش‌گانه آوایی، پژوهشی، فناوری اطلاعات، ادبی، هنری، معارفی، قرآنی، مذهبی و فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: از مجموع ۱۴۵۰ نفر شرکت‌کننده در این جشنواره قرآنی ۳۴۰ نفر دانشجو، ۹۴ نفر اساتید و عضو هیئت علمی و  ۱۰۱۶ نفر نیز از کارکنان دانشگاه هستند.

به گزارش ایسنا، بیست‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور «هدهد» مانند سال‌های گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار خواهد شد و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح