کد خبر : 62930
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 16:27

ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد

ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد

 معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان در خصوص ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد گفت: در کنار ثبت نام حضوری، امکان ثبت نام غیرحضوری (آنلاین) دانشجویان فراهم شده است. علیرضا نجفی در این خصوص اظهار کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد می توانند با مراجعه به سایت موسسه به نشانی www.jdeihe.ac.ir  اطلاعات لازم را

ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد

 معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان در خصوص ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد گفت: در کنار ثبت نام حضوری، امکان ثبت نام غیرحضوری (آنلاین) دانشجویان فراهم شده است.

علیرضا نجفی در این خصوص اظهار کرد: پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد می توانند با مراجعه به سایت موسسه به نشانی www.jdeihe.ac.ir  اطلاعات لازم را از طریق اطلاعیه شماره یک دریافت کنند.

وی افزود: برای ثبت نام دو مرحله تعریف شده است. در مرحله اول حداکثر تا تاریخ پنج آبان ثبت نام اینترنتی مقدماتی انجام می شود. در ادامه دانشجویان می توانند اصل مدارک مورد نیاز را برای موسسه ارسال کرده و یا مطابق اطلاعیه هایی که متعاقبا اعلام می شود نسبت به تحویل حضوری مدارک اقدام کنند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به هماهنگی ­های به عمل آمده و توافقات انجام شده، امکان استفاده از تسهیلات برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد فراهم شده است.

نجفی گفت: این تسهیلات شامل بهره مندی از وام صندوق رفاه وزارت علوم در هر نیمسال تحصیلی و بازپرداخت بعد از فارغ التحصیلی، استفاده از وام بانک قرض الحسنه مهر ایران برای شهریه تمام ترم های تحصیلی با کارمزد چهار درصد است. امکان پرداخت شهریه ثابت در ابتدای هر نیمسال و تقسیط شهریه متغیر تا پایان هر نیمسال متناسب با توانمندی مالی دانشجو است.

وی افزود: تسهیلات فوق منجر به سهولت ادامه تحصیل در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان شده و از طرف دانشجویان با استقبال خوبی روبرو شده است.

نجفی اعلام کرد: برنامه ریزی کلاس های دانشجویان در بیشتر رشته ها تنها یک روز در هفته است، همچنین با توجه به برخورداری جهاددانشگاهی از ۲۵ پژوهشکده و ۳ پژوهشگاه تخصصی در زمینه های مختلف زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد می توانند پروژه و پایان نامه خود را در یکی از پژوهشکده های جهاددانشگاهی در سراسر کشور انجام دهند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان تصریح کرد: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی استان اصفهان به عنوان اولین موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی استان اصفهان در ۴ مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی در ۴۸  کد رشته دانشجو می پذیرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح