کد خبر : 107020
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 19:24

تولید اقلام بهداشتی در ۴ هنرستان خراسان جنوبی

تولید اقلام بهداشتی در ۴ هنرستان خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان چهار کارگاه در هنرستان‌های استان در خصوص تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستانی مورد نیاز استان فعالیت می‌کنند. محمد علی واقعی، امروز دوشنبه ۱۱ فروردین در بازدید از کارگاه تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستای هنرستان کوثر بیرجند، تصریح کرد: در این کارگاه‌ها همکاران

تولید اقلام بهداشتی در ۴ هنرستان خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان چهار کارگاه در هنرستان‌های استان در خصوص تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستانی مورد نیاز استان فعالیت می‌کنند.

محمد علی واقعی، امروز دوشنبه ۱۱ فروردین در بازدید از کارگاه تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستای هنرستان کوثر بیرجند، تصریح کرد: در این کارگاه‌ها همکاران کار آموز استان در حرکتی جهادی مشغول تهیه و تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستانی در راستای مبارزه با یروس کرونا هستند.

وی با اشاره به تولید ساق دست بهداشتی برای پرسنل بیمارستان، رو بالشتی بیمار و ماسک توسط فرهنگیان و دبیران هنرستان‌های استان، اظهار کرد: در این کارگاه‌ها نزدیک ۲۳ هزار ماسک، ساق دست بهداشتی و رو بالشتی تولید شده و در اختیار ستاد مرکزی مبارزه با کرونای استان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنرستان های کوثر بیرجند، قدسیه اسفدن، عقیله بنی هاشم(س) و حکمت قاین در این امر خیر و خداپسندانه پیش قدم بوده‌اند و سایر هنرستان‌های استان نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح