کد خبر : 129112
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 22:42

توقف روند افزایشی آبگرفتگی در شهر گمیشان

توقف روند افزایشی آبگرفتگی در شهر گمیشان

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: آبگرفتگی که طی چند روز گذشته در شهر گمیشان در حال افزایش بود، طی دیروز و امروز افزایش نداشته است. البته در حال حاضر حدود ۳۵ درصد از شهر دچار آبگرفتگی است. به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، امیرشیر توماج در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: لایروبی کانال های اطراف و داخل

توقف روند افزایشی آبگرفتگی در شهر گمیشان
فرماندار شهرستان گمیشان گفت: آبگرفتگی که طی چند روز گذشته در شهر گمیشان در حال افزایش بود، طی دیروز و امروز افزایش نداشته است. البته در حال حاضر حدود ۳۵ درصد از شهر دچار آبگرفتگی است.
به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، امیرشیر توماج در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: لایروبی کانال های اطراف و داخل شهر گمیشان و همچنین هدایت آب از تالاب گمیشان به دریا توسط نیروهای ارتش و سپاه در حال انجام است.

وی افزود: راه مواصلاتی گمیشان به بندر ترکمن با ایجاد چندین پل بازگشایی شده و اقلام سوختی و غذایی و غیره را از این طریق وارد گمیشان می کنیم.

توماج با بیان اینکه ما از حضور و کمک مردم انرژی می گیریم، گفت: مردم اطمینان داشته باشند که تمامی مسئولین با قوت پای کار هستند تا مشکلات آنها کمتر شود.

فرماندار گمیشان با اشاره به اهمیت ساماندهی دریافت کمک های مردمی، تصریح کرد:‌ در این مدت بعضا شاهد بودیم در برخی از معابری که دچار آبگرفتگی شده، دو بار اقلام ضروری توزیع می شد و در برخی از معابر این اقلام اصلا توزیع نمی شد. به همین دلیل از مردم خیر می خواهیم که اقلام خود را با هماهنگی هلال احمر توزیع کنند.

توماج تاکید کرد:‌ کمیته ای با حضور دستگاه های مختلف شهرستان و بسیج و ائمه جماعات تشکیل شده و توزیع اقلام را بر اساس آمار ثبت احوال و مرکز بهداشت انجام می دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح