کد خبر : 160882
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 20:59

توسعه مشاغل خانگی، تولید و اشتغال را تقویت می‌کند

توسعه مشاغل خانگی، تولید و اشتغال را تقویت می‌کند

ایسنا/یزد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: توسعه مشاغل خانگی موجب توازن بین کسب‌ و کارها شده و تولید و اشتغال را تقویت می‌کند. «ناصر زارع» در نشست توجیهی مدیران اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با حضور پیشران و متقاضیان رسته قالیبافی، خیاطی و تابلو فرش برگزار شد، اظهار کرد: خوداشتغالی،

توسعه مشاغل خانگی، تولید و اشتغال را تقویت می‌کند

ایسنا/یزد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: توسعه مشاغل خانگی موجب توازن بین کسب‌ و کارها شده و تولید و اشتغال را تقویت می‌کند.

«ناصر زارع» در نشست توجیهی مدیران اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با حضور پیشران و متقاضیان رسته قالیبافی، خیاطی و تابلو فرش برگزار شد، اظهار کرد: خوداشتغالی، بهبود معیشت و افزایش رفاه خانواده‌ها و پیشگیری از ورود به چرخه حمایتی، استفاده از ظرفیت‌های خانگی برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و اتصال صاحبان کسب‌ و کار به بازار هدف و بنگاه‌های پیشرو از مهم‌ترین اهداف کیفی این طرح است.

وی افزود: این طرح با توانمندسازی و اتصال به بازار، کسب‌ و کارهای خانگی را جهت داده و افزایش درآمد و ثروت در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

زارع افزود: تاکنون دو هزار و ۸۸ نفر در طرح توسعه مشاغل خانگی استان یزد ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۱۴ نفر سهم شهرستان ابرکوه بوده است. افراد مذکور در مشاغلی همچون خیاطی، فرآوری کننده و بسته‌بندی انواع غلات و خشکبار، قالیبافی و تابلو فرش بیشترین رشته‌های ثبت‌نام کرده‌اند.

«بهروز اسلامی» مدیر اجرایی طرح نیز با بیان این که اتصال به بازار از مزیت‌های ویژه طرح مذکور است، گفت: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تسهیلات به متقاضیان اعطا نخواهد شد؛ بلکه با توانمندسازی، تأمین مواد اولیه و زمینه فروش و همچنین عرضه محصول توسط پیشران‌ها فرصت شغلی پایدار خانگی فراهم خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه، اسلامی همچنین افزود: در این طرح، فرآیند شناسایی، مهارت‌آموزی، توانمندسازی شغلی و بازاریابی و تقویت زنجیره کاری و ایجاد اشتغال پایدار ویژه جامعه هدف دنبال می‌شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح