کد خبر : 106085
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 12:33

توزیع ۵۱۸ بسته غذایی بین افراد آسیب پذیر اسدآباد

توزیع ۵۱۸ بسته غذایی بین افراد آسیب پذیر اسدآباد

ایسنا/همدان فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد از توزیع ۵۱۸ بسته غذایی توسط نیروهای بسیجی شهرستان خبر داد. سرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود:این تعداد بسته غذایی به ارزش ۱۳۸ میلیون تومان به همراه بسته های بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند توزیع شده است. وی

توزیع ۵۱۸ بسته غذایی بین افراد آسیب پذیر اسدآباد

ایسنا/همدان فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مقاومت اسدآباد از توزیع ۵۱۸ بسته غذایی توسط نیروهای بسیجی شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیدعلی الیاسی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود:این تعداد بسته غذایی به ارزش ۱۳۸ میلیون تومان به همراه بسته های بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به اختصاص ۵۰۰ نیروی بسیجی به دانشکده علوم پزشکی شهرستان اظهارکرد: این تعداد نیروی بسیجی با آموزش های کارشناسان دانشکده آماده همکاری با دانشکده علوم پزشکی در مواقع ضروری ونیاز هستند.

الیاسی همچنین از راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک توسط نیروهای بسیجی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:این دو کارگاه روزانه ۱۵۰۰ ماسک تولید می کنند که ماسک تولیدی این کارگاه ها برای افراد نیازمند و مصارف دانشکده علوم پزشکی اختصاص داده شده است که مواداولیه آن توسط فرمانداری تامین و تولید ماسک ها مطابق با پروتکل بهداشتی در این واحدها انجام می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج همگام با دانشکده علوم پزشکی در بحث کمک به غربالگری و ایستگاه های تب سنجی واقع در ورودی های شهر پیشرو بوده است، خاطرنشان کرد:گروه های جهادی بسیج با آموزش های لازم از نقش موثری در بحث مشارکت در گندزدایی و ضدعفونی معابر و روستاهای سطح شهرستان  داشته اند.

الیاسی اضافه کرد: بسیج سپاه پاسداران اسدآباد با استفاده از ظرفیت گروهای سایبری و شبکه های اجتماعی فضای مجازی از ابتدای فعالیت ستاد مبارزه با کرونا نسبت به اطلاع رسانی همگانی سطح شهرستان در رابطه با کروناویروس اقدامات خوبی را انجام داده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح