کد خبر : 1358
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1400 - 14:32

توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت قربانی در میان نیازمندان همدان

توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت قربانی در میان نیازمندان همدان

  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری استان همدان گفت: دو هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی ویژه ماه “ذی الحجه” در میان نیازمندان شش شهرستان استان همدان توزیع شد. حمیدرضا ناهیدی‌فر در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: به همت برنامه وزین “سمت خدا” و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) با برپایی پویش مردمی،

توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت قربانی در میان نیازمندان همدان

  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری استان همدان گفت: دو هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی ویژه ماه “ذی الحجه” در میان نیازمندان شش شهرستان استان همدان توزیع شد.

حمیدرضا ناهیدی‌فر در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: به همت برنامه وزین “سمت خدا” و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) با برپایی پویش مردمی، کمک‌های خیرین و عموم مردم در هر ماه قمری جمع‌آوری و در قالب طرح قربانی در میان نیازمندان کشور توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: به دلیل ارتباط مستمر و تنگاتنگ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مردم و اطلاع از شرایط هر شهرستان در سراسر کشور، کار توزیع بسته‌های گوشت طرح قربانی به این کانون‌ها سپرده شده است.
ناهیدی‌فر با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح قربانی تا کنون در طی شش مرحله گوشت‌های قربانی در میان نیازمندان توزیع شده است، یادآور شد: دو مرحله از شش مرحله یاد شده، در سال‌جاری انجام شده که در اردیبهشت ماه امسال شاهد توزیع بسته‌های گوشت قربانی در شهرستان‌های کبودرآهنگ و رزن و در ماه ذی‌الحجه در شش شهرستان دیگر استان همدان بودیم.
وی افزود: از مجموع دو هزار و ۴۰۰ بسته گوشت قربانی ماه ذی‌الحجه، ۳۱۰ بسته یک و نیم کیلویی گوشت قرمز با همکاری کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد النبی و  ۱۷ کانون فرهنگی و هنری شهری و روستایی مساجد شهرستان تویسرکان در بین ۳۱۰ خانواده نیازمند توزیع شد.
ناهیدی‌فر گفت: ارزش هر بسته یک و نیم کیلویی گوشت قرمز توزیع شده، ۲۵۵ هزار تومان است که در مجموع برای تأمین ۳۱۰ بسته ویژه شهرستان تویسرکان، افزون بر ۷۹ میلیون تومان هزینه شده است.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح