کد خبر : 174964
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1400 - 9:47

توانمندی‌های بانوان جنوب شرق استان تهران/ حمایت از کارآفرینان در اولویت باشد

توانمندی‌های بانوان جنوب شرق استان تهران/ حمایت از کارآفرینان در اولویت باشد

ایسنا/تهران کارآفرینان همواره با داشته‌های محدود خود و البته ایده‌های خلاقانه شأن پا در عرصه تولید و گاه ارائه خدمات می‌گذارند؛ ایده‌هایی از جنس اشتغالزایی ، تولید و در این مسیر، کفش‌های آهنی به پا دارند و گام های بلندی بر می دارند. این روزها و در آخرین ماه از فضل پاییز نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین

توانمندی‌های بانوان جنوب شرق استان تهران/ حمایت از کارآفرینان در اولویت باشد

ایسنا/تهران کارآفرینان همواره با داشته‌های محدود خود و البته ایده‌های خلاقانه شأن پا در عرصه تولید و گاه ارائه خدمات می‌گذارند؛ ایده‌هایی از جنس اشتغالزایی ، تولید و در این مسیر، کفش‌های آهنی به پا دارند و گام های بلندی بر می دارند.

این روزها و در آخرین ماه از فضل پاییز نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین در شهرستان پاکدشت افتتاح شد ؛ ۹ هزار بانوی کارآفرین با حمایت بنیاد برکت محصولات خود را در این نمایشگاه به معرض دید شهروندان و علاقه‌مندان قرار دادند.

این نمایشگاه شامل ۹۰ غرفه از شهرستان‌های مختلف استان تهران است و بنیاد برکت با حمایت از مشاغل خانگی ، زمینه تولید و اشتغال روستاها را فراهم کرده است ؛ باید گفت که مجموعه‌های تولیدی نقش بسیار مهمی در توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ، استان و شهرستان دارند و با رعایت استانداردهای بین المللی ، روز به روز بر کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود می‌افزایند.

لیلا محمدی از بانوان کارآفرین شهرستان پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: محصولات ما محصولات خوراکی کاملاً بهداشتی و بدون هیچ نوع مواد نگهدارنده است که به مردم عزیز عرضه می کنیم ؛ بانوی دیگری از روستای حصار حسن بیگ شهرستان ورامین در خصوص قالیبافی خود در گفتگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: بنده در روستا خودمان کارگاه قالیبافی دارم و حدود ۶ نفر را مشغول به کار کرده ام ، و سعی دارم با تولید قالی با کیفیت آنها را به بازار عرضه کنم.

یعقوبی مدیر اجرایی بنیاد برکت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: بنیاد برکت در سال ۱۴۰۰ حدود سه هزار طرح اشتغالزایی در شهرستان‌های استان تهران را عملیاتی کرده است.

مهدی جمارانی فرماندار شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: در شهرستان پاکدشت ۱۸۰ کارگاه در ۹ روستا راه اندازی شده است و حدود ۹ میلیارد تومان تسهیلات را در اختیار کارآفرینان قرار دادیم که این تسهیلات بدون سود است.

این مقام مسئول بیان کرد: توانمندی تولید بانوان خصوصا در روستاها بالا است، اما این تولیدات نیاز دارد تا به مشتری معرفی شود و این مستلزم وجود یک نمایشگاه دائمی برای بازاریابی و فروش این گونه تولیدات است.

تولید کنندگان ، سربازان اصلی کارزار و میدان مبارزه با تهاجم اقتصادی هستند و در برهه‌های حساس تحریم ، مردانگی خود را بیش از پیش به اثبات رسانده‌اند ؛ رفع همه مشکلات اعم از اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی در گرو تولید ، کارآفرینی و فعالیت‌های اقتصادی است.

در این نمایشگاه ، نرجس محمدی کارآفرین ورامینی در گفتگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: بنده با وامی که از بنیاد برکت گرفته ام ، توانستم یک کارگاه کوچکی را در روستای خودمان راه اندازی کنم ؛ خدار و شکر حمایت‌های بنیاد برکت و تلاش بانوان کارآفرینی باعث شد که بتوانیم تجهیزات آن را بیشتر کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.

حال با این تحصیلات بدون سود ، ایده کار و تولید در منزل شکل کارگاهی و با امکانات کامل تری پیدا کرده است ؛ از سویی ، در سالی که مزین به نام تولید ؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است به راستی زمان آن رسیده تا مانع‌ها را از سر راه تولید داخلی برداشت و فرش قرمزها را پیش روی کارآفرینانی که چرخ‌های اقتصاد محلی را به حرکت در می‌آوردند ، پهن کرد و از طرف دیگر به اقتصاد کشور کمک کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح