کد خبر : 131331
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 23:06

تمهیدات لازم برای جابجایی ساکنین مناطق رانشی گیلان صورت گرفته است

تمهیدات لازم برای جابجایی ساکنین مناطق رانشی گیلان صورت گرفته است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: تمهیدات لازم برای جابجایی ساکنین مناطق رانشی گیلان صورت گرفته و جای نگرانی نیست. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، رضا اسلامی شامگاه دوشنبه از آخرین وضعیت استان در خصوص بارش باران گفت: با توجه به اهتمام لازم مدیران اجرایی در استان و تمهیدات اندیشیده شده و با تدبیر استاندار گیلان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: تمهیدات لازم برای جابجایی ساکنین مناطق رانشی گیلان صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، رضا اسلامی شامگاه دوشنبه از آخرین وضعیت استان در خصوص بارش باران گفت: با توجه به اهتمام لازم مدیران اجرایی در استان و تمهیدات اندیشیده شده و با تدبیر استاندار گیلان کلیه فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی آموزش های لازم را در این راستا دیده اند و جای نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه گزارش های مختلفی از رانش زمین در نقاط مختلف استان اعلام می شود افزود: تمهیدات لازم برای جابجایی ساکنین مناطق رانشی صورت گرفته و جای نگرانی نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه بارش باران بمیزان ۴۰ تا ۵۵ میلی متر تا نیمه های شب ادامه خواهد داشت، افزود: شرایط جوی در روز ۱۳ فروردین در استان گیلان برابر اظهارات سازمان هواشناسی گیلان مساعد است و مردم می توانند از روز طبیعت استفاده و لذت ببرند.

اسلامی همچنین از مسدود شدن جاده قزوین تا منجیل بعلت طغیان رودخانه ملاعلی خبر داد و گفت: تلاش می شود که با حضور گروه های راهداری و دیگر دستگاه ها این مسیر با فرو کش کردن آب رودخانه بازگشایی شود.

وی در خصوص میزان خسارات وارده گفت: تا زمانی که شرایط جوی در استان پایدار و آرام نشود نمی توان موردی را اعلام کرد اما به محض پایداری هوا و تثبیت وضعیت رانش، کارشناسان استان نسبت به خسارات وارده در مناطق مختلف و همچنین جابجایی ساکنین روستاها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح