کد خبر : 141440
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1400 - 22:24

تمام توان خود را برای تحقق انتخاباتی سالم و پرشور بکار می‌گیریم

تمام توان خود را برای تحقق انتخاباتی سالم و پرشور بکار می‌گیریم

ایسنا/یزد رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهریز ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری، گفت: همه توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم و پرشور بکار خواهیم گرفت. «محمد جواد برزگر» در حاشیه برگزاری دومین مانور ستاد انتخابات شهرستان مهریز، افزود: این مانور با هدف تست و اطمینان از سامانه

تمام توان خود را برای تحقق انتخاباتی سالم و پرشور بکار می‌گیریم

ایسنا/یزد رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهریز ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری، گفت: همه توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم و پرشور بکار خواهیم گرفت.

«محمد جواد برزگر» در حاشیه برگزاری دومین مانور ستاد انتخابات شهرستان مهریز، افزود: این مانور با هدف تست و اطمینان از سامانه اپلیکیشن موبایلی و دسکتاپی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد.

وی با بیان این که اجرای دقیق قانون انتخابات و نظارت بر رفتارهای انتخاباتی از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که با همکاری گروه‌های ذیربط و مشارکت حداکثری مردم بیش از پیش تقویت وحدت ملی در کشورمان شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، برزگر در پایان تاکید کرد: برگزاری یک انتخابات پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری، هدف اعضای ستاد انتخابات شهرستان است و همه توان خود را برای تحقق یک انتخابات سالم و پرشور بکار خواهیم گرفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح