کد خبر : 112893
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 20:18

تقویت فرهنگ کتابخوانی زیرساخت توسعه است

تقویت فرهنگ کتابخوانی زیرساخت توسعه است

ایسنا/گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه اولویت امروز ما باید توسعه همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد، گفت: تقویت فرهنگ کتابخوانی، زیرساخت توسعه همه جانبه است. عبدالقدیر کریمی در حاشیه مراسم گلریزان کتاب در گنبدکاووس در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز کشور در فقر

تقویت فرهنگ کتابخوانی زیرساخت توسعه است

ایسنا/گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه اولویت امروز ما باید توسعه همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد، گفت: تقویت فرهنگ کتابخوانی، زیرساخت توسعه همه جانبه است.

عبدالقدیر کریمی در حاشیه مراسم گلریزان کتاب در گنبدکاووس در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز کشور در فقر کتابخوانی قرار دارد، اظهار کرد: توصیه ها و تاکیدات رهبر معظم‌انقلاب در حوزه لزوم افزایش سرانه مطالعه سالهاست بر زمین مانده و باید با شتاب بیشتری برای تحقق این منویات گام های عملی برداشت.

وی با بیان اینکه برای افزایش سرانه مطالعه علاوه بر اقدامات ترویجی نیازمند کیفی سازی کتب و تدوین بر اساس نیاز جامعه هستیم، افزود: بسیاری از کتاب های مفید و ارائه دهنده بینش و جهان بینی تکامل یافته در قفسه ها به دلیل عدم معرفی درست خاک می خورند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برگزاری جشن های گلریزان کتاب و اقدامات فرهنگی کتاب محور می تواند به پویا شدن حوزه کتاب و کتابخوانی کمک کند، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در شهریتان برای این مهم کمک گرفت.

کریمی، مطالعه کردن را یکی از مهمترین راهبردهای درست اندیشیدن دانست و تاکید کرد: وقتی  انسان با کتاب و مطالعه عجین می شود تصمیماتش پخته تر، با نگاهی ژرف و آمیخته با تجارب بسیار زیاد دیگران خواهد شد که نتیجه اش عدم تکرار اشتباهات است.

وی بر لزوم توسعه سیاسی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی شهرستان گنبدکاووس به عنوان بکی از اولویت های مهم دولت تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگ کتابخوانی بدون تردید یکی از زیرساخت های مهم و حیاتی توسعه همه جانبه در سطوح مختلف است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح