کد خبر : 32088
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 14:50

تقدیر معاون استاندار ایلام از تلاش‌های نیروی انتظامی در اربعین و انتخابات

تقدیر معاون استاندار ایلام از تلاش‌های نیروی انتظامی در اربعین و انتخابات

 معاون سیاسی استاندار ایلام از تلاش‌های نیروی انتظامی در برنامه‌های مختلف از جمله اربعین و انتخابات قدردانی کرد. «الیاس فتاحی» در مراسم صبحگاه مشترک انتظامی استان ایلام به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: امسال در استان برنامه‌ها و ماموریت های مختلفی داشتیم که برقراری نظم و امنیت این برنامه‌ها ، حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمتگزار

تقدیر معاون استاندار ایلام از تلاش‌های نیروی انتظامی در اربعین و انتخابات

 معاون سیاسی استاندار ایلام از تلاش‌های نیروی انتظامی در برنامه‌های مختلف از جمله اربعین و انتخابات قدردانی کرد.

«الیاس فتاحی» در مراسم صبحگاه مشترک انتظامی استان ایلام به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: امسال در استان برنامه‌ها و ماموریت های مختلفی داشتیم که برقراری نظم و امنیت این برنامه‌ها ، حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمتگزار پلیس استان است.

وی افزود: امسال ماموریت خطیر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را داشتیم که برنامه‌ریزی در یک روز برای ۱۷ هزار نفر آن هم در کمال امنیت و آرامش کاری بسیار سخت و دشوار بود که الحمدالله با تلاش نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح این انتخابات در استان با مشارکت حداکثری مردم روبرو شد و توانستیم در این انتخابات حائز رتبه برتر در کشور شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام یادآور شد: از دیگر برنامه های و ماموریت های پلیس، تامین امنیت مسئولان لشکری و کشوری در استان بود از جمله حضور رئیس محترم مجلس، رئیس محترم جمهور، رئیس محترم قوه قضائیه و سایر مسئولان لشکری و کشوری در استان بود این سفرها در کمال امنیت و آرامش به انجام رسید.

فتاحی با بیان اینکه اوج اقتدار پلیس توام با رأفت و مهربانی در ماموریت‌های امسال، اربعین حسینی بود گفت: در اربعین حسینی ، پلیس استان در کنار سایر نیروهای مسلح و خدمات رسان خوش درخشید و در طول ۱۰ روز به صورت شبانه روزی ، به زائران حسینی خدمات رسانی کردند.

وی گفت بر اساس تصمیمات دو کشور ایران و عراق بنا بود که زیارت اربعین به صورت هوایی انجام شود و مرزهای زمینی بسته شود اما با توجه به اطلاع رسانی های گسترده باز هم تعدادی از زائران خود را به مرز مهران رسانده بودند و موجب شدند مشکلاتی را برای خود و نیروهای نظامی و انتظامی به واسطه عدم برقراری زیرساخت های لازم به وجود آورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تجربه و سابقه سال‌های گذشته و همچنین برنامه‌ریزی خوب سبب شد، که کوچکترین مشکلی در استان و مرز مهران نداشته باشیم و زائران به سلامت به شهرهای خود بازگشتند.

فتاحی تاکید کرد: نیروی انتظامی با اخلاق اسلامی توأم با رأفت و مهربانی با زائرانی که به صورت غیرقانونی در مرز حضور پیدا کرده بودند رفتار کردند که این جای بسی شکر گزاری و قدردانی از این نیروهای خدمتگزار دارد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح