کد خبر : 73215
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 22:12

تقدیر از مدیر روابط‌ عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در پایان مسئولیت

تقدیر از مدیر روابط‌ عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در پایان مسئولیت

با حضور«قادر آشنا» مدیر کل هنرهای نمایشی از زحمات «محسن حسن‌زاده» مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی تقدیر شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در این مراسم که با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی، تعدادی از مدیران اداره کل و همکاران روابط عمومی برگزار شد، از مدیر

تقدیر از مدیر روابط‌ عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در پایان مسئولیت

با حضور«قادر آشنا» مدیر کل هنرهای نمایشی از زحمات «محسن حسن‌زاده» مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی تقدیر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در این مراسم که با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی، تعدادی از مدیران اداره کل و همکاران روابط عمومی برگزار شد، از مدیر روابط عمومی این اداره کل به واسطه سه سال حضور دراین مسئولیت تقدیر شد.

دراین مراسم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی ضمن تشکر از فعالیت‌های سه ساله مدیر روابط‌عمومی خطاب به محسن حسن‌زاده گفت: متاسفانه شرایط اداری به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم از حضور دلسوزانه شما استفاده کنیم.

وی درهمین رابطه افزود: مسئولیت روابط‌عمومی کار سنگینی است و نیاز به تلاش تمام وقت دارد من از سال ۱۳۹۲‌ایشان را می‌شناسم و از آن زمان هم ارتباط مستمری داشتیم و در دوره مدیریت اخیرهم با دغدغه و پیگیری بیشتری کار در حوزه روابط‌عمومی پیگیری می‌شد.
مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان با ذکر حدیثی ازامیرالمومنین (ع) گفت: این سعادت بزرگی است که در پایان این رفت‌وآمدها و مسئولیت‌ها دوستی‌ها تداوم پیدا کرده و ذکر خیر ازانسان باقی بماند.
دراین مراسم حسن‌زاده نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیرکل هنرهای نمایشی و تشکر از همکاران خود در اداره‌کل در مدت مسئولیت گفت: خدمت دراین موقعیت افتخار بزرگی بود وامیدوارم دراین مسیر و در آینده همچنان بتوان از تمام ظرفیت‌های این حوزه برای خدمت به هنرمندان تئاتر و معرفی توانایی‌های مجموعه استفاده کرد.
در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات محسن حسن‌زاده تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح