کد خبر : 184918
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 10:16

تعهد بایدن برای تمدید فعالیت ایستگاه فضایی بین‌المللی تا ۲۰۳۰

تعهد بایدن برای تمدید فعالیت ایستگاه فضایی بین‌المللی تا ۲۰۳۰

آمریکا متعهد شده است که عملیات‌های ایستگاه فضایی بین‌المللی را تا سال ۲۰۳۰ تمدید کند. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بیل نلسون، مدیر ناسا گفت که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا متعهد شده است تا با همکاری با شرکای بین‌المللی از جمله روسیه، تحقیقات در دست انجام در ایستگاه فضایی بین‌المللی

تعهد بایدن برای تمدید فعالیت ایستگاه فضایی بین‌المللی تا ۲۰۳۰

آمریکا متعهد شده است که عملیات‌های ایستگاه فضایی بین‌المللی را تا سال ۲۰۳۰ تمدید کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بیل نلسون، مدیر ناسا گفت که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا متعهد شده است تا با همکاری با شرکای بین‌المللی از جمله روسیه، تحقیقات در دست انجام در ایستگاه فضایی بین‌المللی را در مابقی دهه اخیر میلادی، ادامه دهد. آمریکا و روسیه در دو دهه گذشته همکاری نزدیکی در این ایستگاه داشته‌اند.

مقامات آمریکا در ماه نوامبر گفتند که آزمایش یک موشک ضدماهواره توسط روسیه، میدانی زباله‌ای در مدار پایین زمین ایجاد کرده که این ایستگاه را به خطر انداخته و تا سال‌ها، خطراتی را متوجه فعالیت‌های فضایی می‌کند.

این ایستگاه تا سال ۲۰۳۰ فعالیت خواهد کرد، اما این ادامه فعالیت منوط به این است که شرکای بین‌المللی آمریکا آن را تایید کنند و آمریکا نیز بودجه آن را تامین کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح